اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سارقان مامور نما در اتوبان بسیج


رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری دو سارق مامور نما در یک عملیات پلیسی خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری دو سارق مامور نما در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سرگرد منصور حشمتیان اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه دو نفر مرد جوان با موتور سیکلت آپاچی سفید رنگ اقدام به سرقت ساعت و زورگیر از شهروندان می کنند، درحالی‌که لباس ماموران نیروی انتظامی را بر تن دارند، پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تحقیقات ماموران در این رابطه ادامه یافت تا اینکه ساعت 10صبح 13اسفند ماموران این یگان در حین گشت زنی در موقعیت اتوبان بسیج انتهای ده حقی به یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید فاقد پلاک مشکوک شدند.

رئیس کلانتری 132 نبرد تصریح کرد: سرنشینان این موتورسیکلت ملبس به لباس نظامی ناجا بودند که در کنار یک نفر راکب موتور هوندا ایستاده بودند.

سرگرد حشمتیان با اشاره به اینکه هر دوی این افراد فاقد اسم و مشخصات مرسوم روی لباس نظامی خود بودند افزود: هر دوی این افراد درجه استوار دومی را روی بازوی خود نصب کرده بودند و به همراه خود دو دستگاه بی سیم دستی غیر سازمانی و یک عدد دستبند همچنین یک عدد گاز اشک آور در حال اخاذی از راکب موتور هوندا بودند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران از آنجایی‌که مطمئن بودند این متهمان همان سارقان زورگیر مامورنمای تحت تعقیب پلیس پایتخت هستند، بلافاصله در عملیاتی غافلگیرانه پلیسی آنان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به همراه شاکی به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 132 نبرد خاطر نشان کرد: در انجام بازجویی های فنی مشخص شد که متهمان ساعت21و 20 دقیقه روز دوازدهم اسفند اقدام به سرقت یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 18میلیون ریال کرده اند که مشخصات اعلامی این دو نفر به هویت های «بهنام» و«سهراب» مطابقت داشت که متهمان به عنوان سارق مامورنما جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
دزد مامور نما(نظر یادت نره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری باند سارقان طلای مامور نما


فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:افرادی که تحت پوشش مامور به زور اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی در شهر دلوار تنگستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:افرادی که تحت پوشش مامور به زور اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی در شهر دلوار تنگستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح جزییات این خبر گفت: در آخرین روز از سال ۹۲ صاحب یک مغازه طلافروشی در شهر دلوار پس از تعطیلی مغازه سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت به سمت خانه حرکت می‌کند که قبل از ورود به خانه یک نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو که در تعقیب وی بودند با لباس نظامی پیاده و پس از صحبت با مرد طلافروش و اغفال وی با اتفاق سوار خودرو و به مغازه برمی‌گردند.

وی اضافه کرد: پس از بازکردن درب مغازه چهار نفر سرنشین خودرو با زور وارد مغازه شده حدود ۹ کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریخته به همراه صاحب مغازه به سرعت از استان خارج سپس صاحب مغازه را نزدیکی شهر قائمیه پیاده و خود متواری می‌شوند.

به گفته فرمانده انتظامی بوشهر، با پیگیری‌های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان که همگی ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند شناسایی و در دو عملیات جداگانه دو نفر از آنها به هویت «ه» ۳۸ ساله با ۵ فقره سابقه کیفری و «ب» ۴۱ ساله با ۳ فقره سابقه کیفری دستگیر و به استان بوشهر منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان که در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند، با ارائه مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و گفتند که طلاهای مسروقه را بین خودمان تقسیم و بفروش رسانده‌اند.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه متهمین دستگیر شده در مواجهه حضوری با مالباخته مورد شناسایی قرار گرفته و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند، تصریح کرد: دو نفر از همدستان این سارقان نیز قبل از این به علت سرقت طلاجات در اصفهان دستگیر و در زندان به‌سر می‌رند که با هماهنی مرجع قضایی تحقیقات از آنها ادامه دارد.