اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت تیم ترور دادستان زابل توسط سپاه


روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خبر داد، اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خبر داد، اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

موسی نوری قلعه نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبانماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.

در همین راستا، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: در تماسی که با فرمانده نیروی زمینی سپاه داشتیم، سردار پاکپور ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که این تیم هیچ وابستگی به گروهک‌های معاند نظام نداشته است.

وی افزود: سردار پاکپور همچنین تأکید کرد که این ترور مربوط به مباحث قاچاق بوده است.

 بعد از اعلام خبر ترور دادستان زابل گروهک تروریستی جیش‌العدل ادعا کرده بود که این ترور به وسیله آنها انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
دادستان زابل -شهید عدالت93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزییات بازداشت تیم ترور دادستان زابل


چهار تن از اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: چهار تن از اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در دستگیری اعضای تیم ترور دادستان زابل تاکید کرد: به رغم ادعای برخی از گروهک های تروریستی، این ترور هیچ ربطی به گروهک های معاند نظام نداشته است.

وی همچنین افزود: در تماسی که با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه داشتیم ایشان تاکید داشتند که این ترور مربوط به موضوع قاچاق و انتقام گیری بوده است.

از سویی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: بعد از ترور دادستان زابل، تیمی مرکب از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد که موضوع را پیگیری می‌کردند.

وی ادامه داد: بدست آوردن سرنخ‌هایی در طول این مدت منجر به بازداشت 4 نفر از عوامل این گروه شد و البته 2 نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرونده در حال حاضر در مرحله تکمیل تحقیقات مقدماتی است و بعد از طی کردن این پروسه در روال رسیدگی قرار خواهد گرفت.

موسی نوری قلعه نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبان ماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.