اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران در جاده های 18 استان کشور


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای 18 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای 18 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور در حال حاضر در تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، اردبیل، خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، مازندران، گیلان و قزوین بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای قوچان و چناران مشهد در استان خراسان رضوی، چمن بید در استان خراسان شمالی، زنجان قزوین در استان زنجان، گرمسار در استان سمنان، مریوان و بانه در استان کردستان، ارومیه تبریز و خوی ماکو در استان آذربایجان غربی، اردکان نائین در یزد و محور گیلانغرب در استان کرمانشاه نیز بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: با توجه به بارش باران در این محورها لازم است رانندگان حین تردد در محورهای بارانی ضمن رعایت قوانین رانندگی در این شرایط و سرعت مطمئنه از انجام سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و غیره خودداری کنند.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌های کشور وجود ندارد و تردد به شکل روان انجام می‌شود.

وی همچنین درباره محورهای منتهی به مناطق سیل زده به ویژه در استان ایلام نیز گفت: پلیس در این مناطق از آمادگی کامل برخوردار بوده و عوامل راهور در کنار عوامل انتظامی به نظم دهی ترافیک و تامین امنیت منطقه اقدام می‌کنند. در محورهای منتهی به این بخشها نیز گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
بارش باران برای 12 استان کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی,هشدار سرهنگ محمدحسین حمیدی به رانندگان


اخبار اجتماعی - بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در 14 استان کشور خبر و در مورد لغزندگی آنها به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایحان غربی، همدان، اردبیل، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

وی همچنین افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 اخباراجتماعی - عصر ایران