اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایوان مک‌گرگور در فصل سوم «فارگو»


ایوان مک‌گرگور که پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرحی مانند «رگ‌یابی» و «مولن روژ!» ایفای نقش کرده، به زودی در فصل سوم سریال «فارگو» جلوی دوربین خواهد رفت. قرار است بازیگر 45 ساله اسکاتلندی همزمان در نقش دو شخصیت به نام‌های امیت و ری – برادران استاسی – بازی کند.

وب‌سایت آی سینما: ایوان مک‌گرگور که پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرحی مانند «رگ‌یابی» و «مولن روژ!» ایفای نقش کرده، به زودی در فصل سوم سریال «فارگو» جلوی دوربین خواهد رفت. قرار است بازیگر 45 ساله اسکاتلندی همزمان در نقش دو شخصیت به نام‌های امیت و ری – برادران استاسی – بازی کند.

ایوان مک‌گرگور در فصل سوم «فارگو»

امپایرآنلاین گزارش داده، شخصیت امیت استاسی که به «پادشاه پارکینگ‌های مینه‌سوتا» معروف است یک مرد خوش‌تیپ و خودساخته و عاشق خانواده است که در معاملات املاک شخصیت بانفوذی به شمار می‌رود. امیت خودش را تجسم محض رویای امریکایی می‌داند. از طرف دیگر، برادر کوچک‌ترش «ری استاسی» داستان کاملا متفاوتی دارد؛ او با سر تاس و شکم برآمده از آن تیپ آدم‌هایی است که در دوران دبیرستان به اوج رسیدند. ری حالا به عنوان مامور گشت کار می‌کند و به خاطر همدستی در معامله‌های غیرقانونی بار سنگینی را به دوش می‌کشد. او امیت را به خاطر بدبختی‌ها و بدبیاری‌هایش مقصر می‌داند و سرزنش می‌کند.

مک‌گرگور که در سال 2010، برای بازی در فیلم «سایه‌نویس» (The Ghost Writer) ساخته رومن پولانسکی برنده بیست و سومین جایزه فیلم اروپا شد، در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» به عنوان صداپیشه حضوری کوتاه در نقش شخصیت اُبی-ون کنوبی داشته است.

تا امروز جزییات بسیار اندکی درباره فصل جدید «فارگو» منتشر شده است، با این حال می‌دانیم که داستان فصل سوم در سال 2010 رخ می‌دهد و قرار است از سال 2017 از شبکه اف‌ایکس روی آنتن برود. برادران کوئن نیز همچنان به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در روند تهیه و تولید این پروژه حضور دارند. چند ماه پیش، نوآ هالی نویسنده سریال در جریان نشست خبری که بعد از اتمام فصل دوم «فارگو» برگزار شد، اعلام کرد: «ارتباط‌هایی وجود خواهد داشت؛ به همان شیوه‌ای که فصل اول با فیلم («فارگو» ساخته برادران کوئن) ارتباط داشت و به همان شیوه‌ای که فصل دوم با فصل اول ارتباط یافت.»


ویدیو مرتبط :
فیلم خنده دار جیمی فالون و ایوان مک گرگور در نقش پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درمان خشکی لب ها در فصل پاییز و زمستان



 

خشکی لبها

 

یکی از مشکلات شایع به خصوص در فصل پاییز و زمستان خشک شدن مداوم لب ها و ترک خوردگی آنهاست. زیرا لب ها فاقد غدد چربی بوده و به خشکی محیط خارج بسیار حساس هستند و به آسانی ترک می خورند. لب های ترک خورده علل مختلفی دارد و می تواند در هر فصلی اتفاق بیافتد.

 

رعایت نکات زیر می تواند به جلوگیری از ایجاد لب های ترک خورده کمک کند:

 

یکی از کارهایی که بیشتر مردم برای مقابله با خشکی لب ها انجام می دهند خیس کردن لب ها با آب دهان است. این کار نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب تشدید آن می شود. به جای لیس زدن از یک پماد یا رژ لب ویتامینه استفاده کنید.

 

خشکی لبها

 

در زمستان به خصوص در روزهایی که باد زیاد می وزد با یک شال یا ماسک لب هایتان را بپوشانید.از پمادهای لب دارای ضد آفتاب استفاده کنید، چون آفتاب می تواند سبب ایجاد ترک در لب های شما شود و یا اینکه آن را بدتر کند.

 

یک کپسول ویتامین E را باز کنید و آن را روی لب هایتان بمالید و اضافی آن را با انگشتتان پاک کنید.

 

خشکی لبها

 

یکی از علل خشکی لب ها، استرس و خستگی است که می توان با استراحت کافی و استفاده از ویتامین های B,E,C کمی از مشکلات لب ها را رفع کرد. برای آنکه لب هایتان را مرطوب نگه دارید باید از محصولات با پایه وازلین یا موم زنبور عسل و یا پماد ساده وازلین استفاده کنید. از محصولات خوش طعم اجتناب کنید زیرا موجب می شوند شما دائما در تلاش برای لیسیدن لب هایتان باشید.