اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این ایرانی ها اگر چند دقیقه دیرتر از هتل بیرون آمده بودند دچار زلزله می شدند



ژاله بهمنی سرپرست تیم فوتبال دختران زیر ۱۴ سال ایران درباره زلزله رخ داده در کشور نپال، اظهار کرد: قطعا اگر یک مقدار هتل را دیرتر ترک می‌کردیم از این حادثه جان سالم به در نمی‌بردیم.

وی افزود: زمانی که روی باند فرودگاه نشسته و منتظر بازگشت به ایران بودیم، علایم حیاتی یکی از مسافران حاضر بر روی باند از بین رفت. هیچ یک از افراد حاضر در فرودگاه نتوانستند این فرد را احیا کنند ولی پزشک تیم ما این مسافر را احیا کرد. همین اتفاق باعث شد تا تمام بچه های تیم ملی انرژی و احساس خوبی بگیرند.


 اخبار  حوادث  -  مهر 
 


ویدیو مرتبط :
از منظر طب ایرانی چگونه دچار دچار وسواس فکری یا عملی می شویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گربه ایرانی ۳۰ دقیقه درماشین لباسشویی



 

گربه ایرانی

 

گربه ایرانی که با مقداری لباس داخل ماشین لباسشویی در شهر سیدنی استرالیا شسته شده بود، از آنجا زنده بیرون آمد.

 

این حیوان بعد از اینکه در ماشین لباسشویی کاملاً ششته شد و بدنش خشک شد، در حالی که دچار سرگیجه شدیدی شده بود، از داخل آن بیرون آمد.

 

راگرز صاحب این گربه از شهر سیدنی استرالیا در این باره گفت: این گربه ۴ماهه روز حادثه زمانی که درب ماشین لباسشویی باز بوده، به میان لباس ها رفته است.

 

این مرد در آن لحظه بدون اینکه متوجه این موضوع شود، درب ماشین لباسشویی را بست و آن را روشن کرد.

 

روزنامه دیلی تلگراف در این باره نوشت: این مرد ماشین لباسشویی را روی درجه کند تنظیم کرده بود و این دستگاه ۳۰ دقیقه چرخید.

 

این مرد پس از خاموش شدن ماشین لباسشویی زمانی که این حیوان را داخل آن دید، ناراحت شد. همسر او به خاطر این ماجرا شوکه شده است.

 

به رغم اینکه گربه زنده بود، اما لازم بود تا به نزد دامپزشک در درمانگاه خصوصی برده شود. پزشکان به او سرمی تزریق کزدند و بدین ترتیب حال این حیوان خوب شد.

 

همچنین پودر ماشین لباسشویی بر چشمان این حیوان تاثیر گذارده که لازم بود درمان شود.

(www.khabaronline.ir)