اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران کاندیدای بهترین تیم ملی فوتسال دنیا


تیم ملی فوتسال ایران از سوی سایت فوتسال پلنت در بین 10 تیم برتر دنیا قرار گرفت و کاندید عنوان بهترین تیم هم شد.

ورزش سه: سایت فوتسال پلنت در ادامه معرفی کاندیدای صبح بخیری فوتسال جهان، دقایقی پیش نامزدهای بخش بهترین تیم ملی را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتسال ایران در کنار برزیل، اسپانیا، روسیه، تایلند، اوکراین، استرالیا، زیر 21 سال برزیل و تیم بانوان برزیل به عنوان کاندید برترین تیم دنیا لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهترین تیم جهان پنج شنبه معرفی خواهد شد.

فوتسال ایران در اکثر دوره های انتخاب صبح بخیری جهان در بخش تیم ملی کاندید شده است اما هنوز موفق به کسب این عنوان نشده.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم فوتسال ایران 3-1 تیم ملی فوتسال روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا



 

 

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا

 

تیم ملی فوتسال ایران برابر آمریکا به میدان می رود

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی میان تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا در تورنمنت بین المللی لیبی خبر داد.

عباس ترابیان افزود: فدراسیون فوتبال لیبی با ارسال نامه ای به ایران خواستار حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های بین المللی لیبی شده است.
وی اظهار داشت: در نامه فدراسیون فوتبال لیبی آمده است که حضور تیم ملی آمریکا نیز در این مسابقه ها مسجل شده است به طوریکه تیم ملی کشورمان می تواند به مصاف این تیم در این رقابتها برود.
حضور در رقابت های جایزه بزرگ برزیل و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی اوکراین از دیگر برنامه های آتی تیم ملی فوتسال در ماههای آینده است که ترابیان به آن اشاره کرد.
در آخرین رده بندی کمیته فوتسال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم های ملی ایران و آمریکا به ترتیب در مکان های چهارم و نوزدهم قرار دارند.
تاکنون تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تیم ایران در مرحله نیمه پایانی جام جهانی 1992 هنگ کنگ با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.