اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران پنج فیلم سینمایی بعد از دهه محرم


اکران پنج فیلم سینمایی از روز 26 آبان ماه و بعد از عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.



روزنامه هفت صبح: اکران پنج فیلم سینمایی از روز 26 آبان ماه و بعد از عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

«ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی، «استرداد» ساخته علی غفاری، «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری، «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی و «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه از چهارشنبه دو هفته دیگر روی پرده سینماها خواهند رفت تا به این ترتیب پرونده اکران پاییزی بسته شود.

«استرداد» یکی از فیلم هایی است که با عنوان فاخر از سوی بنیاد سینمایی فارابی تولید شد و غفاری بخش هایی از این فیلم را در روسیه مقابل دوربین برد. این فیلم جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر را از آن خود کرد و همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای حمید فرخ نژاد به همراه آورد.

تازه ترین ساخته بهرام توکلی با عنوان «آسمان زرد کم عمق» بعد از آنکه نتوانست سرگروهی به دست آورد، تعیین شد تا در گروه آزاد به نمایش عمومی درآید.


ویدیو مرتبط :
اکران خصوصی فیلم سینمایی چارسو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران ویژه ی فیلم سینمایی "محمد رسول الله"



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم محمد رسول‌الله

علیرضا رضاداد: بعضی از میهمانان خارجی پژواک  فیلم «محمد رسول‌الله» را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.

دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر از نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی برای میهمانان بخش بین الملل جشنواره فجر خبر داد.
علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر در بخشی از نشست خبری بخش بین الملل جشنواره با اعلام این خبر اظهار داشت: با آقای مجید مجیدی مذاکره شده و قرار است فیلم «محمد رسول‌الله»  یک نوبت نمایش برای میهمانان خارجی داشته باشد.


وی یادآور شد: در هر صورت بعضی از میهمانان خارجی پژواک این فیلم را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.
دبیر جشنواره فیلم فجر همچنین در ادامه تاکید کرد: همچنین ۳۵ فیلم ایرانی در یکی از سالن های پردیس ملت برای مهمانان خارجی به نمایش درخواهد آمد.ما فیلم‌ها را با دقت بسیار بیشتری انتخاب کردیم و واقعا درصد زیادی از فیلم ها نیازی به ممیزی نداشتند.
اخبار فرهنگی و هنری - فارس