اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اژه ای: برخی از دستگیر شدگان روز 25 بهمن آزاد شدند



 

 

اژه ای: برخی از دستگیر شدگان روز 25 بهمن آزاد شدند

 

دادستان کل کشور درباره زمان محاکمه سران فتنه گفت: این افراد کسانی هستند که باید کیفر اقدامات مجرمانه خود را ببینند و ان شاء الله این اقدام انجام می شود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه همایش روسای پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران درباره تعداد افراد دستگیر شده در 25 بهمن امسال افزود: در میان دستگیرشدگان افراد کم‌ گناه و بی ‌گناهی هم وجود دارند که آزاد شدند و می‌ شوند و اکنون نمی توان عدد کاملی در این زمینه ارائه کرد.

دادستان کل کشور درباره حضور منافقان در حوادث 25 بهمن، افزود: متاسفانه در این جریان، تعدادی در دام آمریکا قرار گرفتند و افرادی را از داخل و خارج به آشوب دعوت کردند.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه جریان ضد انقلاب به طور عموم پشت این جریان قرار گرفته بود، گفت: منافقان تمام توان خود را به کار گرفتند و در این حوادث نقش داشتند و تعدادی از آنها نیز دستگیر شدند.

وی درباره دستگیری عوامل شهادت شهید ژاله (یکی از شهدای 25 بهمن ) افزود: اطلاعی از اعتراف دستگیرشدگان در این زمینه ندارم و سیر پرونده باید طی شود.

محسنی اژه ای همچنین گفت: در اینکه افرادی از آشوبگران مخل امنیت، مسلح بودند، تردیدی وجود ندارد، اما باید جزئیات کامل شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
دستگیر شدن عضو ارتش آزاد سوریه که از مردم دزدی می کرده و...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط 25 بهمن در جاده چالوس در سه روز



 

بهمن, سقوط بهمن

 

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان البرز از سقوط 25 بهمن در طی سه روز گذشته در جاده کرج به چالوس خبر داد.

مهر:محمد مکوندی اظهار داشت: در طی سه روز گذشته 25 بهمن در جاده کرج به چالوس سقوط کرده است.

وی گفت: جاده کرج به چالوس روز جمعه تا ساعت 13 مسدود بود که سرانجام با تلاش نیروهای راهداری استان هم اکنون این مسیر باز است.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان البرز افزود: در حال حاضر روستای جوستان و گراب طالقان به دلیل سقوط بهمن مسدود است ولی سایر محورهای استان باز است.

مکوندی ادامه داد: تاکنون  تلافات جانی و یا مصدومی در این محور گزارش نشده ولی روز جمعه تعداد زیادی خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که اکثر خودروها مسیر را برگشته و از ادامه مسیر باز ماندند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر عوامل راهداری در حال احداث سقف های بتنی بروی جاده هستند که فعالیت عمرانی آن هنوز ادامه دارد.... /  mehrnews.com