اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

او هم از دكتر نشان درجه یک "خدمت" گرفت



فقط برای یادآوری!

 معاون اول احمدی‌نژاد که به‌تازگی به 5 سال و 91 روز حبس محکوم شد، زمانی از دست دكتر احمدی‌نژاد نشان درجه یک خدمت را دریافت کرده بود.

به گزارش خرداد، رحیمی در 22 خرداد 1392، نشان درجه یک خدمت را از احمدی‌نژاد دریافت کرد و گفته بود: همه نشان‌ها شایسته و زیبنده دکتر احمدی نژاد است. البته در آن روز احمدی نژاد به تعدادی از اعضای کابینه‌اش مدال داد. طبق قانون، به کسی که نشان درجه یک می‌گیرد، یکصد سکه طلای تمام بهار آزادی تعلق نیز می‌گیرد. گفتنی است که احمدی‌‌نژاد زمانی در واكنش به برخی انتقادها به اعضای هیات دولتش، گفته بود "كابینه خط قرمزی است كه اگر بخواهند به آن دست‌اندازی كنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم و این حتما به كشور آسیب می‌زند."
 

اخبار,اخبارسیاسی, دولت احمدی‌نژاد

 

 اخبار سیاسی  -   خرداد


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا رحیمی در حال گرفتن نشان درجه یک "خدمت" از احمدی نژاد (عکس)




 اخبارسیاسی - محمدرضا رحیمی در حال گرفتن نشان درجه یک "خدمت" از احمدی نژاد (عکس)

رحیمی بعد از دریافت این مدال گفت: همه نشان ها شایسته و زیبنده دکتر احمدی نژاد است.

محمد رضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری وی ، در 22 خرداد 1392 ، نشان درجه یک خدمت را از احمدی نژاد دریافت کرد و گفت: همه نشان ها شایسته و زیبنده دکتر احمدی نژاد است.


به گزارش عصرایران ، در آن روز، که با آخرین هفته های دولت دهم مصادف بود و تنها 2 روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده بود، احمدی نژاد به تعدادی از اعضای کابینه اش مدال داد.

اخبار,اخبارسیاسی ,اتهاماات  محمدرضا رحیمی


گفتنی است طبق قانون، به کسی که نشان درجه یک می گیرد ، یکصد سکه طلای تمام بهار آزادی تعلق می گیرد.

 

 اخبار سیاسی - عصر ایران