اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین پیروزی اینتر در سال 2014


آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان با شکست ساسولو برای اولین بار در سال جدید میلادی طعم پیروزی در سری A را چشیدند.

تسنیم: آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان با شکست ساسولو برای اولین بار در سال جدید میلادی طعم پیروزی در سری A را چشیدند.

در آخرین بازی از هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (یک‌شنبه) تیم اینتر میزبان ساسولو بود و با یک گل برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کرد.

تک گل این بازی را والتر ساموئل در دقیقه 48 به ثمر رساند تا اولین پیروزی اینتر از 22 دسامبر 2013 (یک دی 1392) رقم بخورد. به لطف این پیروزی که اولین برد نراتزوری در 6 بازی اخیرش در سری A بود، شاگردان والتر ماتزاری 36 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند.

در جدول رده‌بندی سری A تیم‌های یوونتوس با 60، رم با 51 و یک بازی کمتر و ناپولی با 47 امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.


ویدیو مرتبط :
گل خسه به پاریسن ژرمن و آغاز سال 2014 با پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پیروزی منچستریونایتد در سال 2014


منچستر‌یونایتد با برتری برابر سوآنزی جایگاه خود را در رده هفتم جدول لیگ برتر حفظ کرد.

ایسنا:  هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچستر‌یونایتد موفق شد پس از چند بازی ناکامی، در این هفته سوآنزی را با دو گل شکست دهد تا جایگاه خود در رده هفتم جدول را حفظ کند.

برای شاگردان مویس در این دیدار آنتونیو والنسیا و دنی ولبک گلزنی کردند. منچستر‌یونایتد در چند بازی اخیر خود عملکرد ضعیفی از خود نشان داده بود و به نوعی وارد بحران شده بود اما در دیدار این هفته بدون دو مهاجم گلزن خود یعنی رونی و فان پرسی موفق شد به پیروزی برسد.

منچستر‌یونایتد در هفته آینده در دیداری حساس با چلسی دیدار خواهد کرد. همچنین فردا (یکشنبه) 2 بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین بازی نیوکاسل در خانه خود میزبان منچسترسیتی است و در دیدار دوم استوک‌سیتی پذیرای لیورپول خواهد بود.

پرونده هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر دوشنبه شب با انجام دیدار آستون‌ویلا - آرسنال بسته خواهد شد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم فوتبال چلسی با 46 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی هم به ترتیب با 45 و 44 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم هستند.