اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین آمار از تعداد ثبت نام یارانه نقدی


روند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از دیروز با ثبت نام افرادی که رقم آخر کد ملی آنها عدد صفر است آغاز شد.

خبرگزاری فارس: روند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از دیروز با ثبت نام افرادی که رقم آخر کد ملی آنها عدد صفر است آغاز شد.
 
در همین راستا یک منبع آگاه خبر داد که تا ساعت 12 دیروز چهارشنبه، از 2 میلیون و یکصد هزار نفر جامعه هدف که رقم کد ملی آنها به عدد صفر ختم می شود تا کنون 530 هزار نفر اقدام به ثبت نام در سامانه refahi.ir کرده اند.
 
بر این اساس تا ساعت 12 دیروز 30 درصد جامعه هدف در این سامانه ثبت نام نموده اند.
 
 ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تا 9 روز دیگر ادامه خواهد داشت و افرادی که به هر دلیلی نتوانند در روزهای مورد نظر ثبت نام کنند می توانند پس از فرصت 10 روزه، در سامانه رفاهی درخواست خود را ثبت کنند. 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام یارانه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اولین روز ثبت نام یارانه نقدی (1)


تصاویری از اولین روز ثبت نام نیازمندان به یارانه در بندرعباس. خبرگزاری ایسنا: تصاویری از اولین روز ثبت نام نیازمندان به یارانه در بندرعباس.