اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولاند و روحانی تلفنی گفتگو کردند


کاخ الیزه اعلام کرد که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در یک تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در باره مسائل مهم بین المللی و منطقه گفت و گو کرد.

خبرگزاری میزان: کاخ الیزه اعلام کرد که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در یک تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در باره مسائل مهم بین المللی و منطقه گفت و گو کرد.

بنابر بیانیه الیزه فرانسوا اولاند و حسن روحانی در این تماس تلفنی پیرامون مسایل مختلف از جمله بحران سوریه و حوادث تروریستی اخیر در پاریس به تبادل نظر پرداختند.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که روسای جمهور دو  کشور دراین تماس تلفنی در باره مسائل مختلف بین المللی، منطقه و بویژه مبارزه با تروریسم گفت وگو کردند.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی اوباما پس از صحبت تلفنی با دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولاند و روحانی تلفنی گفت و گو کردند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,تماس  تلفنی اولاند و  روحانی

کاخ الیزه دقایقی پیش اعلام کرد که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در یک تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در باره مسائل مهم بین المللی و منطقه گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از اسکای نیوز، بنابر بیانیه الیزه فرانسوا اولاند و حسن روحانی در این تماس تلفنی پیرامون مسایل مختلف از جمله بحران سوریه و حوادث تروریستی اخیر در پاریس به تبادل نظر پرداختند.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که روسای جمهور دو  کشور دراین تماس تلفنی در باره مسائل مختلف بین المللی، منطقه و بویژه مبارزه با تروریسم گفت وگو کردند.


 اخبار  سیاست  خارجی  -  میزان