اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما هر روز 5 بار اذان می ‎شنود!


باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش در نزدیکی یکی از بزرگ ترین مساجد و مراکز اسلامی نیم کرۀ غربی ساکن خواهد شد.

پایگاه خبری شبکه العالم: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش در نزدیکی یکی از بزرگ ترین مساجد و مراکز اسلامی نیم کرۀ غربی ساکن خواهد شد.

پایگاه "The Daily Caller" آمریکا در این باره نوشت که منزل اشرافی اوباما تنها ۳۲۵ متر از "مرکز اسلامی واشنگتن" و مسجد بزرگ آن فاصله دارد، یعنی مسافتی که با حدود ۴ دقیقه پیاده روی پیموده می شود.

مرکز اسلامی واشنگتن، که از یک مسجد و یک مرکز فرهنگی تشکیل شده است، در سال ۱۹۵۷ افتتاح شد و می تواند پذیرای ۶۰۰ نمازگزار باشد. صدای اذان این مسجد، که بزرگ ترین مرکز عبادت مسلمانان در غرب است، تمام منطقه ای را که مسجد در آن قرار دارد، فرا می گیرد.

خانه ای که اوباما پس از ریاست جمهوری در آن ساکن خواهد شد، در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است. او این خانه را که در سال ۲۰۱۴ توسط مالکش به قیمت ۵ میلیون و ۲۹۵ هزار دلار خریداری شده است، با پرداخت ماهیانه ۲۲ هزار دلار اجاره خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی اوباما در روز معلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: پیشتازی اوباما از رامنی + جدول



سه روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: پیشتازی اوباما از رامنی + جدول

در حالیکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه ششم نوامبر در سراسرآمریکا برگزار می شود؛ اکثر کارشناسان و تحلیل گران سیاسی بخت بیشتری برای اوباما نسبت به رامنی برای پیروزی قائل هستند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، نظرسنجی ها نشان می دهد که اوباما رئیس جمهور آمریکا در ایالت های اوهایو و فلوریدا از رای بیشتری نسبت به میت رامنی نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برخوردار خواهد بود.

از آنجائیکه دو ایالت فلوریدا و اوهایو از بزرگترین صحنه های رقابت و رای گیری در بین دیگر ایالت های آمریکاست و اهمیت بسیار زیادی برای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا برای رسیدن به کاخ سفید واشنگتن خواهد داشت ، نظر سنجی ها نشان می دهد باراک اوباما رئیس جمهور کنونی آمریکا از رای بیشتری در این دو ایالت برخوردار خواهد شد. هم اکنون نظر سنجی ها نشان می دهد که 49 درصد از دارندگان حق رای در ایالت فلوریدا آمریکا به باراک اوباما رای خواهند داد و 47 درصد به میت رامنی . در ایالت اوهایو آمریکا نیز 51 درصد از دارندگان حق رای به اوباما رای خواهند داد و تنها 45درصد به رامنی رای می دهند.

نتایج نظر سنجی موسسه Ipsos/Reuters  که روز یکشنبه منتشر شد نیز نشان می دهد در مجموع 47 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی اوباما و 46 درصد رامنی را گزینه خود در انتخابات ریاست جمهوری می دانند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه ششم نوامبر در سراسر آمریکا برگزار می شود. اکثر کارشناسان و تحلیل گران سیاسی بخت بیشتری برای اوباما نسبت به رامنی برای پیروزی در انتخابات روز سه شنبه قائل هستند./باشگاه خبرنگاران

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب