اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای نهال رایگان به اهالی جنوب تهران


مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی گفت: به منظور افزایش فضای سبز شهری و همزمان با طرح استقبال از بهار نهال رایگان به شهروندان اهدا می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی گفت: به منظور افزایش فضای سبز شهری و همزمان با طرح استقبال از بهار نهال رایگان به شهروندان اهدا می‌شود.

سعید امینی در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری این طرح ذکر کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طرح استقبال از بهار در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی با توجه به اهداف برگزاری طرح کاشت نهال بیان کرد: طرح درخت کاری و اهدا نهال به شهروندان با هدف افزایش سرانه و احیای فضای سبز در محله 13 آبان برگزار خواهد شد.

امینی با اشاره به برگزاری این طرح عنوان کرد: این طرح به همت مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی و با همکاری شهرداری ناحیه سه منطقه 20 در جهت آماده استقبال از سال نو در این مجتمع برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی افزود: تمامی شهروندان باید در جهت توسعه فضای سبز شهر و همچنین تاثیر آن در زندگی‌شان و نشاط شهر تلاش کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان برای دریافت نهال به صورت رایگان می‌توانند به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3، جنب مسجد امام رضا(ع) مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
نجات اهالی جنوب استرالیا با هلیکوپتر از بام منازل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان رایگان ویزیت حاشیه‌نشینان جنوب تهران مشخص شد



اخبار,اخبار اجتماعی,ویزیت رایگان


 اخبار اجتماعی - امروز، رایگان ویزیت حاشیه‌نشینان جنوب تهران

در طرح دست‌های مهربان امروز 27 متخصص قلب، داخلی، زنان و زایمان، چشم، گوش، حلق و بینی و جراحی عمومی بیماران را ویزیت می‌کنند و آنهایی که نیاز به درمان تخصصی دارند را به بیمارستان‌های بهارلو، فارابی و امام خمینی(ره) ارجاع می‌دهند.

تعدادی از پزشکان متخصص در قالب طرح دست‌های مهربان صبح امروز به ویزیت رایگان حاشیه‌نشینان تهران می‌پردازند.

به گزارش فارس، 27 پزشک متخصص به همراه چندین پزشک عمومی از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 14  در مراکز بهداشتی و درمانی مناطق محروم شهر تهران مستقر شده و بیماران را رایگان ویزیت می‌کنند.

این طرح در سه منطقه حسن‌آباد شهر ری، قیام‌دشت و الغدیر اسلامشهر برگزار می شود و ضمن رایگان بودن ویزیت بیماران، داروهای تجویزشده نیز رایگان در اختیار بیماران قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در طرح دست‌های مهربان امروز 27 متخصص قلب، داخلی، زنان و زایمان، چشم، گوش، حلق و بینی و جراحی عمومی بیماران را ویزیت می‌کنند و آنهایی که نیاز به درمان تخصصی دارند را به بیمارستان‌های بهارلو، فارابی و امام خمینی(ره) ارجاع می‌دهند.

هدف از اجرای این طرح خدمت‌رسانی به مستمندان و همچنین غربالگری بیمارانی است که به درمان تخصصی در بیمارستان‌ها نیاز دارند.
اخبار اجتماعی - فارس