اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهتزاز بزرگترین پرچم جهان در سوریه


این پرچم با طول 16 کیلومتر و عرض چهار و نیم متر در مسیر شهر لاذقیه تا جبله به دست جوانان عضو تجمع ابتکار عمل ملی برای دفاع از آرمانهای سوریه تهیه و برافراشته شد.  این پرچم با طول 16 کیلومتر و عرض چهار و نیم متر در مسیر شهر لاذقیه تا جبله به دست جوانان عضو تجمع ابتکار عمل ملی برای دفاع از آرمانهای سوریه تهیه و برافراشته شد.

صدها هزار نفر از مردم سوریه با برافراشتن بزرگترین پرچم جهان، از وطن و برنامه اصلاحات سیاسی و اقتصادی در کشورشان حمایت کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق به نقل از تلویزیون سوریه ، مردم این کشور در این مراسم که در جاده بین المللی لاذقیه - جبله در شمال شرق این کشور برگزار شد، نقشه های مداخله جویانه خارجیان در امور داخلی سوریه را مردود دانستند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادند شعارهائی بار دیگر بر حمایت خود از وحدت ملی کشورشان و خط مشی مقاومت تاکید کردند.

برپایه این گزارش، این پرچم با طول 16 کیلومتر و عرض چهار و نیم متر در مسیر شهر لاذقیه تا جبله به دست جوانان عضو تجمع ابتکار عمل ملی برای دفاع از آرمانهای سوریه تهیه و برافراشته شد.

به گفته یکی از برگزارکنندگان این مراسم ، صدها هزار نفر از مردم سوریه در این مراسم شرکت کردند و یکصدا توطئه های صورت گرفته برای مختل کردن امنیت سوریه و اعمال فشار علیه نظام سیاسی این کشور را برای انصراف از حمایت از مقاومت محکوم کردند.

همچنین مردم حلب برای اعلام همبستگی با مردم مناطق ساحلی سوریه و تاکید بر وحدت ملی درکاروانی شامل هزار دستگاه خودرو در راهپیمائی شهر لاذقیه و برافراشتن بزرگترین پرچم شرکت کردند.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
اهتزاز پرچم یا ابوالفضل توسط شهید بیضایی در حلب سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد بزرگترین پرچم جهان به نام لبنان ثبت شد



 

رکورد بزرگترین پرچم جهان به نام لبنان ثبت شد

 

دولت لبنان از تهیه و دوخت بزرگترین پرچم دنیا با ۶۵ هزار متر مربع مساحت در این كشور خبرداده و اعلام كرد كه دوخت این پرچم در كتاب ركوردهای گینس به ثبت رسید.

 

سخنگوی ارتش لبنان در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، عنوان كرد: ركوردار پیشین دوخت پرچم با مساحت ۶۰ هزار متر مربع مراكش بود.

 

وی ادامه داد: این پرچم در پایگاه هوایی «رایاك» در شرق لبنان دوخته و در حضور نمایندگان كتاب ركوردها رونمایی شد.

 

لبنان پیش از این نیز ركوردار تهیه سالادی به وزن سه و نیم تن بوده است.

 منبع:isna.ir