اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگیزه اسیدپاش زن‌ نما در سمنان



فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اسیدپاشی‌ در سمنان خبر داد و گفت:سرقت تنها انگیزه اسیدپاش زن‌ نما بوده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار  روح الامین قاسمی با بیان جزئیات این پرونده اظهار داشت:این متهم 36 ساله که ساعت 18:56 هشتم اسفند ،اقدام به اسیدپاشی کرده بود انگیزه خود را از این کار فقط سرقت عنوان نمود.

وی با اشاره به معتاد و سابقه دار بودن متهم افزود: وی فاقد محل ثابتی بود و هر لحظه و هر شب را در یک جا می‌گذارند که همین موضوع، کار دستگیری را با دشواری‌های خاصی مواجه کرد اما با اقدامات صورت گرفته فرماندهی انتظامی شهرستان، سرانجام متهم ساعت 21 پنجشنبه سیزدهم اسفند در یکی از نقاط جنوبی این شهر دستگیر شد.

 وی خاطر نشان کرد: در بازجویی‌ها از این معتاد سابقه دار، وی انگیزه‌اش از این اقدام مجرمانه را سرقت اعلام و با صراحت به جرم خود اعتراف کرد.

 

 اخبار  حوادث  -باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سمنان - مسجد جامع سمنان و دروازه ارگ سمنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحقیق از زن اسیدپاش برای افشای انگیزه



اخبار حوادث -  تحقیق از زن اسیدپاش برای افشای انگیزه

پلیس در حال تحقیق از زنی میانسال است که روی مردی آرایشگر و مشتریانش اسید پاشیده و آنها را مجروح کرده است.

ماموران پلیس اسلامشهر ساعت 10:30صبح روز سوم‌ماه جاری از وقوع اسیدپاشی در آرایشگاهی مردانه باخبر شدند و وقتی به آنجا رفتند فهمیدند مرد آرایشگر و یکی از مشتریانش در این واقعه آسیب دیده‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند. ماموران با تحقیق از شهود فهمیدند زنی میانسال که از ساکنان همان منطقه است این جرم را انجام داده و از محل گریخته است.

 

ماموران در ادامه تحقیقات متهم 45ساله را بازداشت کردند. این زن که خودش نیز از ناحیه دست مجروح شده و با اسید سوخته بود در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد و گفت: «مرد آرایشگر روی من اسید ریخت و حالا به دروغ مرا متهم می‌کند.» ماموران با تحقیق از شاهدان عینی مطمئن شدند اظهارات این زن صحت ندارد. پلیس در ادامه به تحقیق از مرد آرایشگر پرداخت.

 

او گفت: «این زن برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. او صبح روز حادثه به مغازه‌ام آمد و رویم جوهرنمک پاشید و گفت برمی‌گردد و اسید می‌ریزد حرفش را جدی نگرفتم. او دقایقی بعد تلفن زد و دوباره مرا به اسیدپاشی تهدید کرد اما باز هم حرف‌هایش را جدی نگرفتم تا اینکه حدود 10صبح وارد مغازه شد و رویم اسید ریخت و بعد هم فرار کرد.» مشتری آرایشگاه که در این حادثه زخمی شده بود نیز گفت: «زمان حادثه سه‌نفر داخل مغازه بودیم و مرد آرایشگر مشغول کوتاه‌کردن موهایم بود که زن میانسال وارد شد،

 

وقتی ظرف اسید را روی او خالی کرد، اسید روی دست و صورت من هم ریخت اما نفر سوم که دورتر ایستاده بود آسیبی ندید.» زن میانسال وقتی با شهادت شهود مواجه شد ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و گفت مرد آرایشگر مزاحم او می‌شد در حالی‌که این ادعا نیز به تایید نرسید.  بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای انگیزه‌اش از این جرم ادامه دارد.
 اخبار حوادث -  شرق