اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگلیس به توریست های المپیک 2012 امیدوار است!


انگلیس برای فایق آمدن به مشکلات اقتصادی در صدد جذب گردشگر بیشتر از کشورهای دیگر و به بهانه المپیک 2012 است.

اکنون دولتمردان انگلیس که با کسری بودجه وحشتناکی طرف هستند به المپیک لندن به چشم یک ناجی بزرگ می نگرند. فرصتی که نباید از دست برود.

بنابراین تبلیغات به عنوان نسخه نهایی این مهم برای انگلیس برگزیده شده است تا بتواند انگلیس را در جدول توریسم جهانی به  جایگاه اصلی خود برساند.

سازمان‌های گردشگری انگلیس در صددند با اجاره یک بنگاه رسانه‌‌‌ای، خدمات مسافرتی و گردشگری خود را در آستانه المپیک لندن معرفی کنند.

در فاصله یک سال مانده به آغاز بازی‌های المپیک لندن، تب ناشی از مسابقات سازمان‌های فعال در حوزه گردشگری انگلیس را بر آن داشت تا برای عقب نماندن از درآمدهای این رویداد جهانی، به منظور توسعه و گسترش خدمات خود به تبلیغات رسانه‌ای روی آورند.

انگلیس پیش از بحران اقتصادی پس از فرانسه و اسپانیا از مهمترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می شد اما بعد از بحران اقتصادی فراگیر جهانی معادلات به هم خورد.

آمارها حاکی است بیش از 40 درصد از سازمان‌های بازرگانی در حوزه هتلداری و گردشگری لندن نگران یکی شدن خواسته‌های گردشگران داخلی و بین‌اللملی در زمان برگزاری مسابقات هستند که با توجه به امکانات موجود انجام آن غیر ممکن است.

با این وجود برخی بهوبود شرایط خدمات رسانی به مشتریان از طریق طرح‌های رسانه‌ای و تاثیر همایش‌های مستقیم بازاریابی را عواملی می‌دانند که قادر به تقویت گردشگری لندن در هنگام و پس از بازی‌ها هستند.

به گفته یکی از فعالان صنعت گردشگری لندن، المپیک فرصتی واقعی برای سازمان‌های گردشگری بوده و رویدادی مناسب برای اقتصاد کشور خواهد بود. زیرا گردشگری در حقیقت نقش صادرکنند‌ه‌ای را ایفا می‌کند که ارز به کشور وارد می‌کند.

پیش‌بینی شده است درآمد لندن در زمان برگزاری بازی‌های المپیک 2012 به بیش از 750 میلیون پوند برسد.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
رقص پلیس انگلیس برای المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض ایران به لوگوی المپیک 2012 لندن



كمیته ملی المپیك ایران به لوگوی بازی‌های المپیك تابستانی لندن اعتراض كرد.ایسنا: لوگوی المپیك تابستانی 2012 به گونه‌ای طراحی شده كه واژه "صهیون" را در ذهن متبادر می‌كند. به فاصله اندك پس از رونمایی از این لوگو، برخی گرافیستهای مسلمان به این لوگو اعتراض كردند اما مسوولان محلی برگزاری بازی‌ها و كمیته بین المللی المپیك واكنشی به این اعتراضها نشان نداند.

 

با این حال با نزدیك شدن به زمان برگزاری این بازی‌ها در تابستان 2012 و داغ شدن رقابتهای انتخابی المپیك اعتراض‌ها به این حركت بیشتر شده است. بر همین اساس روز گذشته كمیته ملی المپیك ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به كمیته بین المللی المپیك به لوگوی بازیهای لندن اعتراض كرد و خواستار تغییر لوگوی این بازیها شد.

كمیته بین المللی المپیك و كمیته برگزار كننده این بازیها در لندن هنوز واكنشی به اعتراض ایران نشان نداده است.

ایران نخستین كشور مسلمان است كه به طور رسمی به لوگوی المپیك لندن اعتراض كرده است.../ایسنا