اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار مرگبار در یک ساختمان مسكونی


یک ساختمان سه طبقه در خرم‌آباد منفجر شده و بخش‌هایی از آن شامل آشپزخانه و حمام فروریخته و سه نفر نیز هنوز زیر آوار مانده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از انفجار یك واحد مسكونی در خرم‌آباد خبرداد و گفت: علت این حادثه تاكنون مشخص نشده است و ماموران مشغول بررسی موضوع هستند.

سردار كاظم علیزاده با اعلام این خبر افزود: یک ساختمان سه طبقه در خرم‌آباد منفجر شده و بخش‌هایی از آن شامل آشپزخانه و حمام فروریخته و سه نفر نیز هنوز زیر آوار مانده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از همکاری هلال احمر، شهرداری و آتش‌نشانی تقدیر کرد و گفت: برخی از مجروحان توسط مردم به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

علیزاده ادامه داد: از مردم انتظار داریم که با پلیس و امدادگران همکاری کنند و اجازه دهند که امدادگران به کار خود بپردازند.

به گفته وی علت اصلی حادثه تاكنون مشخص نشده و موضوع در دست بررسی قرار دارد.



ویدیو مرتبط :
بعد از قوع حادثه مرگبار ساختمان تبریز(الان مبینید ساختمان طبقه یک است همشون ریختند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد



 

 

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد

انفجار خط لوله سوخت در كنیا دست كم ۷۵ نفر را كشت.

وقوع این انفجار در «نایروبی» ویرانی چندین خانه و آوارگی تعداد زیادی را در پی داشته اسبه گفته مقامات كنیا، اعلام دقیق میزان تلفات امكان پذیرنیست زیرا بسیاری از قربانیان به شدت سوخته اند.

 

پلیس كنیا اعلام كرد كه تعداد ۱۱۸ نفر نیز به بیمارستان نایروبی منتقل شدند.

به گفته پلیس علت وقوع این انفجارمشخص نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، در سال ۲۰۰۹ نیز، در پی واژگونی تانكر نفت درغرب كنیا ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند..../ ایسنا