اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار زن باردار را به کام مرگ کشانید



انفجار زن باردار را به کام مرگ کشانید

بر اثر انفجار در منزلی در شهر هشترود یک زن که هشت ماهه باردار بود، جان خود را از دست داد و دو نفر به شدت دچار سوختگی شدند.

حوادث - این انفجار حوالی ۳:۳۵ صبح امروز رخ داد که براساس گفته‌ی عوامل امدادی حاضر در صحنه نشت گاز شهری عامل آن بوده است.

در این سانحه متاسفانه زن باردار جان خود را از دست داد و دو نفر به شدت مصدوم شدند و توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سینای تبریز انتقال داده شدند.

«حبیب حسینقلیزاده»، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو باایسنا اظهار کرد: دو مصدوم این سانحه به سوختگی ۱۰۰درصدی دچار شدند و وضعیت جسمی آنها مناسب نیست.

وی گفت: هم‌چنین هفت نفر در شهر «چاراویماق» بر اثر مصرف قارچ سمی مسموم شده و توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی منطقه به بیمارستان سینا انتقال داده شدند و وضعیت عمومی آنها مناسب است.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز سالانه جان شمار فراوانی از هموطنان را می‌گیرد و باید مردم در این‌باره حساس باشند./ایسنا

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
انفجار چاه گاز منجر به مرگ زن شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط پنهانی، زن کهنوجی را به کام مرگ فرستاد



ارتباط پنهانی ,قتل عمد

 دادستان عمومی شهرستان میناب:ارتباط پنهانی، زن کهنوجی را به کام مرگ فرستاد

دادستان عمومی شهرستان میناب از قتل یک زن ۳۷ساله کهنوجی دراین شهرستان خبر داد.

حمیدرضا نجفی  اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هشتم آبانماه، ساعت 5 و 30دقیقه بامداد، پلیس آگاهی شهرستان در تماسی تلفنی ما را از کشف یک صحنه قتل مطلع کرد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در بین ساعت 3 و 30دقیقه الی 4بامداد روز هفتم آبانماه در محل بازار میناب، پشت بانک ملی رخ داده بود، افزود: گزارش ماجرا توسط نگهبان بازار به مرکز پلیس 110 اطلاع داده شده بود.

دادستان عمومی شهرستان میناب درخصوص جزئیات بیشتر این قتل، افزود: طبق گزارشات اولیه، شخصی به نام«عباس.ح» درپی رابطه پنهانی، زن 37ساله کهنوجی با هویت«مریم.خ» را به دلیل اخاذی به قتل رسانده است.

نجفی با اشاره به اینکه  قاتل در محل دستگیر شده، خاطرنشان کرد: طبق اظهارات این فرد، علت و انگیزه قتل اخاذی از سوی مقتول عنوان شده است.

وی با اظهار اینکه به گفته قاتل،«مریم» از وی یک قطعه عکس داشته که تا پیش از این نیز بوسیله همین تصویر چند باری از وی اخاذی کرده بود، افزود: قاتل در اظهاراتش عنوان کرده که مقتول نزد وی آمده و عنوان کرده که این آخرین باری است که درخواست دارم و این بار از من مبلغ 50میلیون تومان وجه نقد و همچنین یک باب منزل مسکونی نیز درخواست و هر بار نیز تهدید به افشای عکس مذکور و آبروریزی کرده بود.

دادستان عمومی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: به گفته قاتل، مقتول حتی با استفاده از قرآن قسم یاد کرده بود که اگر خواسته‌های آخرش برآورده شود، دیگر او را تهدید نمی کند و درخواستی نخواهد داشت.

نجفی با بیان اینکه قتل در محل انبار مغازه قاتل رخ داده است، توضیح داد: قاتل نیز که از درخواست مقتول عصابی و ناراحت شده بود و طبق گفته خودش چنین پولی نداشت، مقتول را با دو ضربه توسط یک میله فلزی مجروح و نهایتا او را با گرفتن چادر جلوی صورت خفه می‌کند.

این مقام قضایی میناب با اشاره به دیگر سخنان قاتل، گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل مقتول را برای ساعاتی در همان محل رها می‌کند و نهایتا بامداد امروز(نهم آبانماه) به منظور جابجایی و مخفی کردن جسد به مغازه‌اش می‌رود.

وی با اظهار اینکه نگهبان بازار متوجه صدای کشیده کیسه حامل جسد توسط قاتل  و مانع از ادامه کار توسط وی می‌شود، تصریح کرد: نگهبان بازار با دیدن صحنه جابجایی کیسه آغشته به خون توسط قاتل ماجرا را به پلیس گزارش داده و به درخواست‌های وی مبنی بر خودداری از این کار توجهی نمی‌کند.

نجفی با تاکید براینکه بلافاصله پس از تماس پلیس آگاهی مسئولان قضایی شهرستان در محل موردنظر حاضر و صحنه قتل را بازسازی کردند، گفت: درحال حاضر پرونده کاملا تکمیل است و قاتل که قتل را قبول کرده و به تمام جزئیات آن اعتراف داشته است.

وی با تکذیب تمامی شایعات پیرامون این قتل گفت: تمامی این شایعات درخصوص جداسازی برخی از اعضای بدن مقتول و سایر موارد مطرح شده در محافل عوامانه کذب است.

دادستان عمومی شهرستان میناب با بیان اینکه پرونده‌های قتل در شعبه یکم دادگاه کیفری استان ارجاع داده خواهد شد، افزود: حدود یک ماه و نیم گذشته نیز در منطقه هشت‌بندی میناب نیز یک مورد قتل رخ داد که متهمان آن فراری هستند./تسنیم