اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار بمب در مسیر زائران ایرانی در بغداد


انفجار یک بمب در مسیر خودروی زائران ایرانی در شمال بغداد یک شهید و 9 زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری فارس:  درپی انفجار بمب در مسیر خودروی زائران ایرانی در شمال بغداد یک زائر به شهید و 9 نفر زخمی شدند.

پایگاه خبری «السومریه نیوز» با انتشار این خبر نوشت که این انفجار، اتوبوس حامل زائران ایرانی در منطقه «التاجی» در شمال بغداد را هدف قرار داده بود.

هنوز جزئیاتی از این خبر منتشر نشده است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.


ویدیو مرتبط :
انفجار بمب و شهادت در مسیر خودروی زائران ایرانی - بغداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات انفجار بمب در مسیر زائران ایرانی


معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه کاروان زائران حادثه دیده، از کاروان‌های سازمان حج نبوده است، جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه کاروان زائران حادثه دیده، از کاروان‌های سازمان حج نبوده است، جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد.

ناصر خدر نژاد با تایید انفجار تروریستی امروز در مسیر کاروان زائران ایرانی که در شمال بغداد رخ داد، در تشریح جزئیاتی از این حادثه اظهار داشت: متاسفانه گزارشات به دست آمده از حادثه امروز، حاکی از آن است که این سانحه به دنبال انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر حرکت زائران ایرانی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه این بمب در مسیر حرکت به سمت سامرا منفجر شده بود، گفت: کاروان زائران حادثه دیده، در مسیری در حرکت بودند که سازمان حج و زیارت، تردد در آن را ممنوع اعلام کرده بود.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بررسی انجام شده تا این لحظه نشان داده است که این کاروان، جزو کاروان‌های سازمان حج و زیارت نبوده و به صورت آزاد اقدام به سفر به عتبات عالیات کرده بودند.

خدر نژاد در پایان خاطرنشان کرد که بررسی‌های تکمیلی در خصوص آمار شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی ادامه دارد و هنوز اسامی مصدومان این سانحه و استان اعزامی آنها نیز مشخص نشده است.

پیش از این برخی از منابع خبری از کشته شدن یک زائر ایرانی و مصدومیت 9 نفر دیگر در این حادثه خبر داده بودند.