اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام گیری وحشتناک از داعش (+عکس)




اخبار بین الملل -   انتقام گیری وحشتناک از داعش (+عکس)

مراسم ختم یکی از کشته شدگان جنگ با داعش، با رونمایی از سرهای بریده اعضای داعش همراه شد.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت خبری ایلاف، شرکت کنندگان در مراسم ختم یکی از کشته شدگان جنگ با داعش با دیدن سرهای بریده 7 نفر از اعضای داعش، شوکه شدند.

"بشیر شعلان" جوان عراقی اهل بصره و عضو گروه "جنبش مجاهدین اهوار" چند روز پیش در جنگ با داعش در اطراف شهر فلوجه در مین گذاری داعش، کشته شد.

 

اخبار,اخباربین الملل, انتقام گیری جنبش مجاهدین اهواراز داعش

 
به هنگام برگزاری مراسم ختم این جوان در بصره، تعدادی از همرزمان این جوان از جبهه جنگ برگشته بودند در کیسه های پلاستیکی سر جداشده هفت نفر از اعضای داعش را در دست گرفتند و در مقابل چشمان حاضران قرار دادند.

آنها گفتند که این اعضای داعش مسؤول انجام عملیات و کشته شدن فرزند آنها هستند زیرا آنها با کار گذاشتن بمب کنار جاده ای در  منطقه عامریه فلوجه در استان الانبار باعث مرگ فرزندانشان شدند.

 

 اخبار بین الملل  - عصر ایران


ویدیو مرتبط :
انتقام وحشتناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام فجیع داعش از رئیس پلیس منطقه النمرود (عکس 16+)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 اخبار بین الملل  - انتقام فجیع داعش از رئیس پلیس منطقه النمرود + عکس

  گروه تروریستی داعش انتقام به هلاکت رسیدن سه تن از اعضای خود را از رئیس پلیس منطقه النمرود عراق گرفت.

به گزارش  ابنا ـ عناصر تکفیری داعش پس از شکنجه و به قتل رساندن رئیس پلیس منطقه النمرود در استان نینوای عراق پیکر وی را به بدترین شکل ممکن در معرض دید عموم قرار دادند.

براساس خبری که رسانه‌های عراقی منتشر کرده‌اند تروریست‌های داعش پس از یورش به منزل «محمد حسن علی» وی و پسرش را ربوده و پس از شکنجه آن‌ها را به شهادت رساندند.

به گفته منابع محلی محمدعلی سه نفر از تروریست‌های داعش از جمله «صالح حامد عوید طارق» یکی از سرکرده‌های این گروه را در روستای قبر العبد به هلاکت رسانده بود.

تکفیری‌های داعش در انتقام از این گروه پیکر وی از روی یکی از دیوارهای منطقه النمرود آویزان کردند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,انتقام فجیع داعش از رئیس پلیس منطقه النمرود

 

 اخبار بین الملل  - ابنا