اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام گیری مرگبار از پیرمرد 75 ساله/ متهم: مقتول فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود



مرد جوانی که برای انتقام دست به جنایت زده بود صبح امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سوم اردیبهشت سال 90 ماموران کلانتری 113 شهر زیبا در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد که مردی 75 ساله به نام حسین با ضربه گلوله جان خود را از دست داده است. 
 
بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و در نهایت قاتل خیلی زود دستگیر شد. این مرد با اعتراف به قتل حسین در خصوص انگیزه خود از این جنایت به ماموران گفت: مقتول دو سال پیش به بهانه تعمیر دوچرخه پسرم را به جایی خلوت کشانده و به او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. برای همین خیلی عصبانی بودم و از روی کینه و انتقام تصمیم به کشتن این مرد گرفتم.
 
با اعتراف متهم پرونده پس ازز صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در جلسه محاکمه این مرد که صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری برگزار شد، اولیای دم تقاقضای قصاص کردند. متهم نیز در دفاع از خود باز هم همان حرف های گذشته را تکرار کرد و به هیات قضایی گفت: قتل را قبول دارم. اما چون به پسر 14 ساله ام را مورد ازار و اذیت قرار داده بود، می خواستم از او انتقام بگیرم.
 
در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند و تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫دکترهلاکویی(holakouee): در قبال آزار و اذیت فرزندم در مدرسه، نقش ما چه می تواند باشد؟- تربیت فرزند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت دختر بچه توسط پیرمرد 72 ساله+عکس



آزار و اذیت دختر بچه توسط پیرمرد 72 ساله

پیرمرد 72 ساله با فریب دختر یکی از وابستگانش در یک مهمانی به وی تجاوز کرد و توسط پلیس دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پلیس شهر کلرادو روز دوشنبه، پیر مرد 72 ساله ای را که با فریب دادن دختر 14 ساله بزور به او تجاوز جنسی کرده، را دستگیر و بازداشت کرد.

پلیس کلرادو در اوخر ساعت 9:50 دقیقه دوشنبه شب تماسی را در یافت کرد که در آن فرد تماس گیرنده مدعی تجاوز جنسی یک پیرمرد به نام "بابی کادل" در یک مهمانی به یک دختر بچه 14 ساله بود.

به گزارش خبرگزاری کلرادو اسپرینگ آمریکا، بعد از تماس ،پلیس وارد عمل شد و طی تحقیقات صورت گرفته با همکاری بخش جنایات جنسی علیه کودکان ،"کادل" متهم شناخته شده و به جرم سوء استفاده از اعتماد قربانی و تجاوز به زور، راهی بازداشتگاه شد تا در روزهای آتی دادگاه برای تعیین حکم او تشکیل شود .

لازم به ذکر است در غرب مواردی را تجاوز می نامند که شخص مورد تعرض قرار گرفته رضایت نداشته باشد./جام نیوز