اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقال اجساد حادثه طوفان به پزشکی قانونی


بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان البرز و تهران، تا کنون اجساد ۱۰ کشته حادثه طوفان روز یکشنبه، ۲۸ تیرماه ۱۳۹۴ به این سازمان منتقل شده است.

خبرگزاری مهر: بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان البرز و تهران، تا کنون اجساد ۱۰ کشته حادثه طوفان روز یکشنبه، ۲۸ تیرماه ۱۳۹۴ به این سازمان منتقل شده است.

روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: از اجساد منتقل شده ۵ متوفی مربوط به استان تهران و ۵ متوفی مربوط به استان البرز است. تعداد متوفیات در حال افزایش و این ۱۰ جسد، آمار اولیه قربانیان طوفان روز گذشته هستند.

به گفته پزشکان قانونی تهران و البرز کار تشخیص هویت اجساد منتقل شده به این ادارات کل آغاز شده است.

آمار قطعی بعد از اتمام انتقال اجساد قربانیان به ادارات کل پزشکی قانونی استان های البرز و تهران از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام می شود.


ویدیو مرتبط :
انتقال اجساد سرنشینان هواپیمای مالزی به مقصد نامعلوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز اختصاصی برای انتقال اجساد حادثه منا


معاون عربی افریقایی وزارت امورخارجه گفت : در پی حادثه منا و كشته و مجروح شدن تعدادی از زائران ایرانی ، به دستور رئیس جمهور و وزیر امورخارجه بلافاصله ستاد ویژه ای برای اجرای تدابیر لازم در وزارت امورخارجه تشكیل شد.

خبرگزاری صدا و سیما: معاون عربی افریقایی وزارت امورخارجه گفت : در پی حادثه منا و كشته و مجروح شدن تعدادی از زائران ایرانی ، به دستور رئیس جمهور و وزیر امورخارجه بلافاصله ستاد ویژه ای برای اجرای تدابیر لازم در وزارت امورخارجه تشكیل شد.

حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران افزود : مسئولان ارشد مرتبط با این موضوع از جمله وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشكی ، جمعیت هلال احمر و مدیرعامل شركت هواپیمایی ایران ایر (هما) در این ستاد حضور دارند .

وی گفت : نحوه انتقال سریع شهدای حادثه منا به كشور و هماهنگی با ستاد مشابهی که زیر نظر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و سازمان حج و زیارت در مكه تشکیل شده و انجام پشتیبانی های لازم مهمترین موضوعات مورد بحث در این ستاد است .

امیرعبداللهیان همچنین به احضار كاردار عربستان سعودی به وزارت امورخارجه اشاره كرد و گفت : درپی این احضار، اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به بی توجهی برخی از دستگاههای اجرایی و ذیربط عربستان سعودی، همچنین سهل انگاری هایی که توسط دستگاههای ذیربط بوجود آمده به كاردار عربستان منتقل و بر مسئولیت جدی عربستان در تامین امنیت زائران ایرانی و همه كشورهای اسلامی تاكید شد .

وی افزود : برای انتقال سریع مجروحان این حادثه به بیمارستانها، مقامات وزارت بهداشت عربستان سعودی باید اقدامات سریع و فوری به عمل اورند كه در این زمینه هم هماهنگی های لازم با كاردار عربستان انجام شد .

امیرعبداللهیان گفت : تا ساعات آینده و در اولین فرصتی که مراحل قانونی برای انتقال اجساد كشته شدگان این حادثه در مكه مكرمه انجام شود ، پرواز اختصاصی هواپیمایی هما به عربستان سعودی برای بازگرداندن پیكرهای این شهدای عزیز به میهن اسلامی انجام می شود.