اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد؛ ساعت ۱۲ امروز



سازمان سنجش آموزش کشور,حسین توکلی

انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد؛ ساعت ۱۲ امروز

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه داوطلبان حاضر در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۲ ساعت ۱۲ امروز منتشر می‌شود.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 92، در ساعت 12 امروز سه‌شنبه 2 مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان پس از مشاهده کارنامه خود می‌‌‌توانند اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان ارسال کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: در حالی که تا پیش از این مهلت ارسال اعتراضات تا روز 6 مهرماه در نظر گرفته شده بود، این فرصت تا روز 6‌ آبان‌ ماه تمدید شد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
ادامه تحلیل کارنامه کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، سیستم و بهره وری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت



 

کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت منتشر می شود/ انتخاب رشته از ۵ خرداد

 

 

انتشار کارنامه اولیه کنکور ارشد ۳۱ اردیبهشت

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد در ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: داوطلبان مجاز می توانند از ۵ خرداد نسبت به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند.

 


در گفتگو با خبرنگار مهر، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی از ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای خود را در سایت وارد کنند.

 


وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون نیز که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهدبود آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند در صورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ می‌توانند از روز سه‌شنبه ۴ تا دوشنبه ۱۰ خردادماه به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

 


معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۸۹ توصیه می‌شود، ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل) را از میان کد رشته‌ امتحانی مجاز انتخاب و کد رشته‌ محلهای انتخابی را ابتدا به ترتیب اولویت علاقه مرتب و سپس در فرم پیش نویس درج کنند.

 


وی اظهار داشت: داوطلبان می توانند در محدوده زمانی که از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۵ خرداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

 


توکلی افزود: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محلهای انتخابی توسط داوطلب، رمز ۱۵ حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.... /  خبرگزارى مهر