اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار ویدئوی جنجال برانگیز از داعشی ها


انتشار ویدیویی جدید نشان می‌دهد تروریست‌های داعش که در کوبانی به سر می‌برند به راحتی به ایست مرزی ترکیه نزدیک می‌شوند و با مرزبانان ترکیه گفت‌وگوی دوستانه می‌کنند وباز می‌گردند.

خبرگزاری ایسنا: انتشار ویدیویی جدید نشان می‌دهد تروریست‌های داعش که در کوبانی به سر می‌برند به راحتی به ایست مرزی ترکیه نزدیک می‌شوند و با مرزبانان ترکیه گفت‌وگوی دوستانه می‌کنند وباز می‌گردند.

 روزنامه دیلی میل نوشت؛ این ویدئوی آماتور نشان می‌دهد که شبه نظامیان تروریست موسوم به داعش با گروهی از مرزبانان ترکیه در نزدیکی شهر مرزی کوبانی در شمال سوریه گفت‌وگو می‌کنند.

این ویدئو سوالاتی را درباره ارتباط مرزبانان ترکیه با عناصر داعش مطرح کرده است. گمان می‌رود که این فیلم در نزدیکی تپه‌ای در حاشیه شهر کوبانی گرفته شده باشد و روابط خوب این گروه ترورستی را با مقام‌های ترکیه عضو ناتو نشان می‌دهد.

در این فیلم، دو شبه نظامی کاملا مسلح کاملا بی‌تفاوت به حصار مرزی ترکیه نزدیک می‌شوند و با لبخند برای دوربین دست تکان می‌دهند. پس از آن یک خودروی ارتش ترکیه که مملو از مقام‌های امنیتی بود ، با تروریست‌های داعش گفت‌وگو می‌کنند و سرانجام آن‌ها در حالی که شعار الله اکبر سر می‌دهند، به سمت کوبانی می‌روند.

 البته پیش از آنکه این عوامل داعش به سمت کوبانی حرکت کنند، متوجه می‌شوند که از آن‌ها فیلم گرفته می‌شود و به حالت تمسخر به سمت حصار می‌آیند و دست تکان می‌دهند.

این تصاویر ویدئویی تکان‌دهنده تعهد دولت آنکارا را برای مبارزه با گروه تروریتی داعش زیر سوال می‌برد. همچنین این سوال همچنان پا برجاست که چرا ترکیه به هزاران تروریست خارجی اجازه می‌دهد که به سادگی از مرز عبور کرده و به تروریست‌های داعش در سوریه بپیوندند.


ویدیو مرتبط :
مستند جذاب و جنجال برانگیز "مثل یک خیانت"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار یک ویدئوی وحشیانه از داعشی ها


این روزها فضای مجازی درحال ثبت صحنه‌های وحشیانه و غیرانسانی تازه‌ای از گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق است.

روزنامه جمهوری اسلامی: این روزها فضای مجازی درحال ثبت صحنه‌های وحشیانه و غیرانسانی تازه‌ای از گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق است.

تازه‌ترین تصاویر منتشر شده در اینترنت از این گروه تروریستی 3 جوان وابسته به ارتش آزاد سوریه با صورت‌های پوشیده را نشان می‌دهد كه در میدانی در جنوب منطقه «سلوك» سوریه در انتظار اعدام به دست تروریست‌های داعش می‌باشند.

اجساد این 3 جوان پس از شلیك تیر به سر و بدن آنها به منطقه «هوته» در بیابان‌های شمال سوریه برده می‌شود و همراه با فریادهای «الله اكبر» و «سبحان الله»! در گودالی عظیم كه انتهای آن دیده نمی‌شوند انداخته می‌شوند تا طعمه پرندگان و حیوانات گردند.

ملیت عربستانی، افغانی و پاكستانی افرادی كه این 3 جوان را اعدام و آنها را در گودال انداختند از طریق گویش و پوشش ظاهری آنها به آسانی قابل تشخیص است.