اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر غفور: به قرعه سختی خورده‌ایم


قطر پاسور تیم ملی والیبال درباره قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان گفت: در گروه ما سه تیم خیلی قوی حضور دارند اما در سایر گروه‌ها یک یا حداکثر دو تیم خیلی قوی حضور دارند و به قرعه سختی خورده‌ایم.

ایسنا: قطر پاسور تیم ملی والیبال درباره قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان گفت: در گروه ما سه تیم خیلی قوی حضور دارند اما در سایر گروه‌ها یک یا حداکثر دو تیم خیلی قوی حضور دارند و به قرعه سختی خورده‌ایم.

امیر غفور اظهار کرد: به نظرم تیم ملی والیبال ایران در گروه سختی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است. تیم‌های ایتالیا و احتمالاً امریکا بسیار قدرتمند هستند. فرانسه هم تیم بسیار خوبی است. البته بلژیک و تیم چهارم نورسکا ممکن است سطح پایین‌تری داشته باشد. در گروه ما سه تیم خیلی قوی حضور دارند اما در سایر گروه‌ها یک یا حداکثر دو تیم خیلی قوی حضور دارند.

وی افزود: ما قبلا ایتالیا را شکست داده‌ایم. همین موضوع اعتماد به نفس تیم ما را بالا می‌برد. شاید ترس ایتالیایی‌ها از رویارویی با ما بیشتر باشد. تیم فرانسه و بلژیک هم برای ما ناشناخته هستند. ما نشان دادیم مقابل تیم‌هایی که کمتر بازی کرده‌ایم بهتر بازی می‌کنیم زیرا آنها نوع بازی تیم ایران را نمی‌شناسند. خب امریکا را هم در جام قاره‌ها شکست دادیم. این تیم بسیار خوب است. اگر چهار بازی دوستانه هم با این تیم داشته باشیم خیلی خوب است.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: این به نفع هر دو تیم است که بتوانیم رو در روی یکدیگر بازی دوستانه کنیم. اما فکر می‌کنم این بازی‌ها بیشتر برای ایران سود دارد. به هر حال کلاس والیبال امریکا بالاتر از ایران است. این واقعیت را باید بپذیریم. نمی‌توان منکر این موضوع شد. زمانی تیمی پیشرفت می‌کند که بتواند با بهتر و بالاتر از خودش رو به رو شود. ما هم چیزهایی داریم که امریکا می‌تواند یاد بگیرد. باید تلاش کنیم تا از بازی‌های دوستانه با این تیم نهایت بهره را ببریم.

غفور درباره تداخل زمانی مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی گفت: هر دو این مسابقات مهم است. مسابقات جهانی 100درصد برای والیبال ایران مفید‌تر است. تا کی می‌خواهیم در سطح آسیا بازی کنیم. به فرض اینکه در آسیا اول هم شدیم اتفاق خاصی نمی‌افتد. شاید این مدال برای کمیته ملی المپیک مهم باشد اما اگر به فکر پیشرفت والیبال ایران هستیم باید در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.

ملی پوش تیم والیبال باریج اسانس درباره عملکرد تیمش در نیم فصل دوم تصریح کرد: قدری فشار روی تیم ما زیاد است. انتظار دارند که همه بازی‌ها را ببریم. در ورزش برد و باخت وجود دارد. نمی‌توان انتظار داشت که همه بازی‌ها را ببریم. ما سه بازی سنگین را برابر کاله و متین ورامین و شهرداری تبریز واگذار کردیم. شاید در خیلی از این بازی‌ها جلو بودیم و می‌توانستیم برنده شویم. به هر حال امیدوار هستیم تا پایان مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. بهتر است که با قهرمانی در مرحله مقدماتی وارد پلی‌آف شویم. البته پلی آف خیلی مهتر است. تیم باریج اسانس خیلی خوب بازی می‌کند. به نظرم خوب نتیجه گرفتیم. تیم ما ذخیره‌های زیادی ندارد. بازی‌های پشت سرهم قدری خستگی‌ها را افزایش داده است. همه تیم‌ها این شرایط را دارند. امیدوار هستیم که امسال جام را به کاشان ببریم.


ویدیو مرتبط :
قرعه سختی که

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وین رونی: اینتر می‌تواند قرعه سختی برای ما باشد



 

 

وین رونی: اینتر می‌تواند قرعه سختی برای ما باشد

 

وین رونی پس از تساوی مقابل والنسیا گفت: می‌دانستیم برای صدرنشینی در گروه به چه نتیجه‌ای نیاز داریم و آن را هم کسب کردیم.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان دیدار تیمش مقابل والنسیا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: فکر می‌کنم والنسیا برخلاف جریان بازی به گل رسید و در نیمه دوم ما کاملا تیم برتر میدان بودیم وتلاش زیادی برای رسیدن به گل مساوی انجام دادیم که خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم.

رونی ادامه داد: می‌دانستیم اگر کار به 10 دقیقه پایانی کشیده شود استرس سراغ بازیکنان می‌آید و تیم ممکن است نتواند عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد. به همین دلیل در همان دقایق آغازین نیمه دوم فشار آوردیم و گل مساوی را هم به ثمر رساندیم.

مهاجم منچستریونایتد با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل آرسنال گفت: می‌دانستیم برای صدرنشینی به چه نتیجه‌ای مقابل والنسیا نیاز داریم و بیشتر از آن تلاش نکردیم چرا که هفته آینده باید مقابل آرسنال به میدان برویم و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

رونی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیمی در مرحله بعد حریف آسانتری برای منچستریونایتد به شمار می‌رود گفت: تمام تیمهایی که از گروه خود صعود کرده‌اند می‌توانند حریف خطرناکی باشند. البته اینکه به تیم‌های اول گروه‌های دیگر برخورد نمی‌کنیم چیز خوبی است و دقیقا به همین دلیل بود که تلاش زیادی انجام دادیم تا مقابل والنسیا شکست نخوریم.

در میان تیم‌های خوبی که به عنوان تیم دوم صعود کرده‌اند اینتر هم حضور دارد که می‌تواند حریف سختی برای ما باشد. البته موفقیت در لیگ قهرمانان اگرچه تا حدی به قرعه و شانس بستگی دارد اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام تیمها را شکست بدهد .