اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امید کادر فنی تیم ملی به بازی های پلی آف!


قصد نداریم که در شب های پیروزی توضیح بدهیم و در شب های باخت، همه چیز را توجیه کنیم. اگر به شکل مستقیم صعود نکنیم، می توانیم به پلی آف فکر کنیم.





تماشا:  آنتونی سیموئز، دستیار اول کارلوس کی روش به جای سرمربی محروم تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او قبل اینکه وارد سالن کنفرانس شود، صحبت هایش را با کی روش هماهنگ کرد رو به روی خبرنگاران نشست: «این بازی نشان داد که فوتبال تا چه حد می تواند بی رحم باشد. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم اما برای ما شب خوبی نبود. در این بازی جرقه ای که لازم بود اتفاق بیفتد رخ نداد و ما بعد از 10 دقیقه اول بازی حمایت هایی که باید صورت می گرفت را ندیدیم.

 فکر می کنم انگیزه و اشتیاق لازم همراه تیم نبود. نمی خواهم پیروزی ازبکستان را زیر سوال ببرم چون مسلما مسئولیت این باخت با ازبکستان نیست اما باید بگویم تیمی که در خانه 5 امتیاز از دست می دهد در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار گرفته. ما شب بدی را پشت سر گذاشتیم و قصد هیچ توجیهی هم نداریم. قصد هم نداریم که در شب های پیروزی توضیح بدهیم و در شب های باخت، همه چیز را توجیه کنیم. اگر به شکل مستقیم صعود نکنیم، می توانیم به پلی آف فکر کنیم.»


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی امید همچنان با کادر فنی بدون قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه کادر فنی تیم ملی با بازیکنان تشکیل شد



 

 

 

جلسه کادر فنی تیم ملی با بازیکنان تشکیل شد

 

تیم ملی ساعت 19:30 امروز به وقت ایران در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.

نخستین جلسه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان پیش از دیدار دوستانه با روسیه، بعدازظهر روز سه شنبه در هتل روتانا پارک ابوظبی برگزار شد و دو دیدار اخیر تیم روسیه مورد آنالیز  و تحلیل قرار گرفت.

در این جلسه علیرضا منصوریان مربی تیم ملی اهمیت دیدار چهارشنبه شب با روسیه بویژه پس از حذف از جام ملتهای آسیا را به بازیکنان یادآور شد و به آنان گفت که در این مسابقه با انجام یک بازی خوب و قابل قبول، حقانیت فوتبال ایران را برابر یکی از تیمهای خوب اروپا و میزبان جام جهانی 2018 به اثبات برسانند.

گفتنی است، تیم ملی ساعت 19:30 امروز به وقت ایران در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.