اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امضای 40 نماینده پای استیضاح وزیر نفت


عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل نشست استیضاح کنندگان وزیر نفت در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون 40 نماینده این استیضاح را امضا کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل نشست استیضاح کنندگان وزیر نفت در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون 40 نماینده این استیضاح را امضا کرده‌اند.

سیدشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: در حال جمع‌آوری امضاهای بیشتر برای طرح استیضاح هستیم.

وی از امضای افراد مؤثر مجلس پای استیضاح وزیر نفت خبر داد و اظهار داشت: روز سه‌شنبه استیضاح‌کنندگان تشکیل جلسه داده و تصمیم‌گیری خواهند کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در این روز جمع‌بندی نهایی صورت گرفته و نسبت به تحویل یا عدم تحویل این استیضاح به هیأت رئیسه مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد استیضاح آقای زنگنه روز سه‌شنبه تحویل هیأت رئیسه می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جمع‌آوری 40 امضا برای استیضاح وزیر نفت، تصریح کرد: احتمالا تعداد امضاها تا روز سه‌شنبه به 50 خواهد رسید و البته بسیاری از نمایندگان نیز که متن استیضاح را امضا نمی‌کنند با استیضاح موافقند و عنوان می‌دارند که رأی موافق خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید لاریجانی به مخالفت نماینده مجلس با وزیر نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

40 نماینده نامه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

قاسم احمدی :40 نماینده نامه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اند

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی نماینده معین شهرستانهای رامسر، تنکابن و عباس اباد در خانه ملت در مصاحبه اختصاصی باخبرنگار ایلنا در خصوص سرنوشت استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: علی رغم وجود 40 امضای نمایندگان در پای برگه استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت که مدتی است تقدیم هیئت رئیسه شده است متاسفانه تا امروز این استیضاح اعلام وصول نگردیده است.ولی در حالیکه همین دو سه روزاخیر با شانزده امضا طرح استیضاح وزیر تعاون کار و امور اجتماعی رسما اعلام وصول می گردد.

وی افزود: من نمی دانم این چه رعایت سلسله مراتبی است که باید برای برخی از نمایندگان اولویت قائل شد؟چرا برخی نامه ها در جیب برخی از اعضای هیئت رئیسه باید معطل بماند؟/ایلنا