اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه



 

 

 امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، امروز چهارشنبه 15 دی آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت اینترنتی این سازمان برای دریافت یارانه نقدی سرپرستان خانوار است.

 

به گزارش فارس، متقاضیان دریافت یارانه تنها تا ساعت 24 چهارشنبه 15 دی مهلت دارند برای دریافت یارانه در سایت مركز آمار ثبت‌نام كنند.

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، متقاضیان دریافت یارانه می‌توانستند از ابتدای آذر تا 45 روز به سایت مركز آمار مراجعه و اطلاعات خود را ثبت كنند و این فرصت امروز به پایان می‌رسد.

 

زمان ثبت‌نام دریافت یارانه در سایت مركز آمار در حالی به پایان می‌رسد كه هنوز از سوی سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها، زمان ثبت شماره حساب سرپرستان متقاضی یارانه اعلام نشده است.

 

خانوارهای به جا مانده در فرصت اندك باقیمانده در صورت تمایل می‌توانند با ورود به سامانه مركز آمار ایران به نشانی yaraneh.amar.org.ir مراجعه كرده و نسبت به ثبت نام و یا تغییر اطلاعات هویتی خانوار خود اقدام كنند./عصرایران


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ثبت نام یا انصراف از دریافت یارانه


طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، هموطنان عزیزی که روزهای بیستم تا بیست و نهم ماه جاری برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی اقدام کرده اند ، در صورت تمایل برای انصراف می توانند از ساعت 2:00 بامداد شنبه 30 فروردین و همچنین 2 بامداد یکشنبه 31 فروردین با مراجعه به سامانه www.refahi.ir اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم: طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، هموطنان عزیزی که روزهای بیستم تا بیست و نهم ماه جاری برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی اقدام کرده اند ، در صورت تمایل برای انصراف در جهت کمک به ارتقای نظام سلامت و محیط زیست ، کمک به تولید ، بهبود فضای کسب و کار و گسترش حمل و نقل عمومی می توانند از ساعت 2:00 بامداد شنبه 30 فروردین و همچنین 2 بامداد یکشنبه 31 فروردین با مراجعه به سامانه www.refahi.ir اقدام کنند.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانستند در صورت تمایل از ساعت 2 بامداد روز سی ام تا پایان ساعت 24 روز سی و یکم فروردین نام نویسی کنند.

آنطور که دولت قبلاً هم اعلام کرده بود امروز 31 فرودین ماه آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی و نیازمند دریافت یارانه نقدی و همچنین انصراف از دریافت یارانه نقدی است؛ متقاضیان از ساعت 2 بامداد امکان ثبت درخواست خود در سایت رفاهی را داشتند.