اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الغرافه نه، نکونام به الکویت می رود


با توجه به قدرت مالی کویتی ها بعید نیست آنها یک پیشنهاد اغوا کننده به کاپیتان تیم ملی بدهند.

سایت گل: گویا نام نکونام با ابهام گره خورده است. تا چند ساعت پیش مشخص نبود که او در استقلال می ماند یا نه و حالا که مشخص دیگر جواد دیگر پیراهن ابی را بر تن نمی کند حالا شک و شبهه در مورد تیم آینده او جریان دارد. نظری جویباری امروز وظیفه داشت در خاتمه نشست مدیران این تیم با نکونام به جمع خبرنگاران بیاید و دو خبر را بیان کند؛   جدا شدن این بازیکن از استقلال و اعلام نام تیم جدید او. اما قائم مقام باشگاه ابی ها تنها وظیفه اولی خود را درست انجام داد و در مورد تیم نکونام گاف داد و نام الوکره را به خبرنگاران گفت. با این وجود محمد نوری فر مدیر روابط عمومی باشگاه بلافاصله اعلام کرد حرف جویباری اشتباه بوده و نکونام به الغرافه قطر می رود. اما پس از رسانه ای شدن این خبر حالا سایت  الکاس قطر می گوید کاپیتان تیم ملی را تیم الکویت می خواهد! انها حتی عنوان کردند نکونام جانشین یک بازیکن بحرینی در این تیم کویتی می شود.

امروز سرمربی رومانیایی این تیم کویتی تائید کرد به مدیران باشگاهش اعلام کرده برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به انها گفته هر مبلغی را که نکونام میخواهد باید به او بدهید.

 با توجه به  قدرت مالی کویتی ها بعید نیست آنها یک پیشنهاد اغوا کننده به کاپیتان تیم ملی بدهند اما در صورت پیوستن جواد به جمع آنان او مجبور است که در لیگ قهرمانان اسیا تیمش را همراهی کند و در صورت صعود الکویت از مرحله پلی آف آن وقت او می بایست تا پایان مرحله گروهی در خدمت این تیم باشد. در صورتی که الغرافه امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و به محض پایان لیگ قطر، نکونام بدون هیچ مشکلی می تواند در اختیار تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.

حالا باید دید پول کویتی ها می چربد یا شرایط اوکازیون الغرافه قطر که تیمی به مراتب حرفه ای تر از الکویت است. در این بین حتما کارلوس کی روش هم خواهان پیوستن کاپیتان تیمش به لیگ قطر است.


ویدیو مرتبط :
گل نکونام برای الکویت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام به الغرافه قطر می‌رود


مدیر رسانه باشگاه استقلال از انتقال جواد نکونام به باشگاه الغرافه قطر خبر داد.

خبرگزاری فارس: مدیر رسانه باشگاه استقلال از انتقال جواد نکونام به باشگاه الغرافه قطر خبر داد.

در حالیکه علی نظری جویباری قائم‌مقام باشگاه استقلال به اشتباه اعلام کرده بود نکونام به تیم الوکره قطر می‌رود، محمدرضا نوری‌فر مدیر رسانه‌ای در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت که جواد نکونام به تیم الغرافه قطر خواهد رفت.

بدین ترتیب نکونام امشب راهی قطر می‌شود.