اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الرمادی آزاد شد


شبکه اسکای نیوز گزارش داد که نیروهای عراقی آزادسازی کامل شهر الرمادی را اعلام کردند.

خبرگزاری میزان: شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد که نیروهای عراقی آزادسازی کامل شهر الرمادی مرکز استان الانبار را اعلام کردند.

در همین حال "علی داود" رئیس شورای شهر الخالدیه عراق در مصاحبه با السومریه نیوز گفت: با پاکسازی منطقه حصیبه در شرق الرمادی از وجود عناصر داعش مسیر ارتباطی 23 کیلومتری بین الخالدیه و شهر الرمادی بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم و پلیس الانبار با پشتیبانی نیروهای واکش سریع توانستند منطقه حصیبه در شرق الرمادی را آزاد کرده و خسارات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کنند.


ویدیو مرتبط :
مردم عراق قسمتی از الرمادی را از داعش پس گرفتند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الرمادی به طور کامل آزاد شد



اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش

 نیروهای ارتش و مردمی عراق پس از آزادسازی کامل الرمادی پرچم این کشور را بر فراز ساختمان های دولتی در مرکز این شهر بر افراشتند.

شبکه اسکای نیوز در خبری فوری به نقل از یک مقام نظامی عراق گزارش داد: پرچم عراق در بالای ساختمان های دولتی در مرکز الرمادی کاشته شدند.

ستاد ارتش عراق ضمن اعلام این خبر، افزود: فرماندهی عملیات مشترک امروز _دوشنبه_ آزادی الرمادی و محلات این شهر را از چنگال گروه تروریستی داعش اعلام کرد.

اخبار بین الملل - میزان