اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الجمعیه در شمال هیت آزاد شد


ارتش عراق توانست منطقه الجمعیه الاولی در شمال شهر هیت را از کنترل گروه تروریستی داعش خارج کند.

خبرگزاری تسنیم: شبکه المیادین خبر داد که نیروهای ارتش عراق در ادامه پیشروی های خود، منطقه الجمعیه الاولی در شمال هیت را به طور کامل آزاد کردند.

نیروهای امنیتی یگان مبارزه با تروریسم  روز دوشنبه نیز فرمانداری شهرستان هیت در غرب استان الانبار را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کردند.

فرماندهی عملیات مشترک روز شنبه بیست و یکم فروردین از آزادسازی مناطق جری وحی الخضر و مرکز  الشباب شهرستان هیت از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر  داده بودند. البصائر الغربیه و البصائر الشرقیه، محله فندی، مجتمع امینه و فلکه الساعه از دیگر اماکن آزاد شده در هیت اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
همگی بریم سفر..شمال..شمال♡ منوبا خودت ببر شمال..شمال ♡

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخوندی: ‌آزاد راه تهران - شمال را تمام می کنم



بازار اجاره,تعزیراتی شدن بازار اجاره,وزیر راه و شهرسازی

آخوندی: ‌آزاد راه تهران - شمال را تمام می کنم

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعزیراتی شدن بازار اجاره نیز گفت: قرارداد های اجاره ، دستوری انجام نمی شود بلکه باید قوانین را بازنگری کنیم و در اجرای پروژه های زیربنایی باید ابزارهای مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی را توسعه دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قول می دهم در دوره مسئولیتم آزاد راه تهران - شمال افتتاح شود؛ افزود: این پروژه را در دستور کار داریم و حتما پیگیری می کنیم.
به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: نرخ مسکن مهر افزایش پیدا نمی کند.

عباس آخوندی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر گفت: هیچ افزایش نرخی در مسکن مهر نداریم و با همان نرخ قبلی پروژه ها ادامه پیدا می کند.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه اعتقادی به دخالت در بازار مسکن ندارم افزود : هیچ امتیازی برای افزایش قیمت ساخت مسکن مهر به کسی داده نمی شود و همه باید به قراردادها پایبند باشند.

آخوندی درباره ادامه ساخت مسکن ویژه تهرانسر نیز گفت : مسکن ویژه سهمی در بازار ندارد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره تکمیل آزاد راه تهران - شمال افزود: این پروژه را در دستور کار داریم و حتما پیگیری می کنیم، ضمن آنکه اصلی ترین بخش آن اصلاح ساختار مدیریتی و ساختار سرمایه گذاری است که باید بررسی شود در غیراین صورت در بحث مهندسی مشکلی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قول می دهم در دوره مسئولیتم آزاد راه تهران - شمال افتتاح شود گفت: قرارگاه خاتم از این پروژه کنار گذاشته نمی شود و ما هیچ تصمیمی در این خصوص نداریم.
وی با بیان که پروژه های موجود تامین اعتبار شده است افزود:همه سیاست های قبلی در حوزه مسکن پیگیری می شود و به زودی مناقصه ساخت فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) را برگزار خواهیم کرد.

آخوندی گفت: احیای طرح جامع حمل و نقل هم انجام می شود که دو فاز آن تاکنون انجام شده و سه فاز بعدی آن در حال بررسی است و به زودی تمام می شود.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعزیراتی شدن بازار اجاره نیز گفت: قرارداد های اجاره ، دستوری انجام نمی شود بلکه باید قوانین را بازنگری کنیم و در اجرای پروژه های زیربنایی باید ابزارهای مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی را توسعه دهیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره مهمترین برنامه کاری و فوری خود در وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: مهمترین برنامه بهبود محیط کسب و کار با کمک متخصصان و ساخت مسکن است و فکرمی کنم که فعالان صنعت حمل و نقل می توانند سهم بیشتری از بازار بین المللی داشته باشند و درآمد بیشتری کسب کنند.

وی با بیان اینکه ما برای ایجاد زیرساخت ها و مدیریت مسکن مهر فعالیت می کنیم افزود: درباره مسکن اجتماعی در فرصت های بعدی صحبت می کنیم و فعلا پروژه ها طبق سیاست های قبلی انجام می شود.

وی درباره متوقف شدن پرداخت وام مسکن نیز افزود: بنده دیروز به بانک مسکن ابلاغ کردم که هیچ  شعبه ای حق ندارد پرداخت وام مسکن را متوقف کند و تمام سیاست های گذشته باید ادامه یابد./واحد مرکزی خبر