اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام تلگرام علیه کانال‌های مبتذل در ایران


پس از هشدارهای مسئولان ایرانی، در نهایت تلگرام کوتاه آمد و کانال‌های غیراخلاقی را برای ایرانی‌ها مسدود کرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از هشدارهای مسئولان ایرانی، در نهایت تلگرام کوتاه آمد و کانال‌های غیراخلاقی را برای ایرانی‌ها مسدود کرد.

اقتصادآنلاین با این مقدمه، نوشت: چند هفته‌ای است تلگرام پس از راه‌اندازی قابلیت کانال‌ها نقل محافل شده است و بسیاری از این وسیله ارتباطی بهره می‌برند. اما با راه‌اندازی کانال‌های غیراخلاقی مشکلاتی برای این پیام‌رسان به وجود آمده است و مسئولان ایرانی حتی احتمال فیلتر تلگرام را مطرح کرده‌اند.

هفته گذشته تعداد اعضای جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه برای رأی‌گیری فیلترینگ تلگرام به حد نصاب نرسید و بررسی این موضوع به جلسه بعدی این کارگروه موکول شد.

از امروز تلگرام در نهایت به خواسته مسئولان ایرانی عملکرد و کانال‌های غیراخلاقی را برای ایرانی‌ها غیر فعال کرده است. در این کانال‌ها پیام زیر برای کاربران ایرانی نمایش داده می‌شود:

sorry, this channel is unavailable in your country due to local restrictions

اقدام جدید تلگرام علیه کانال‌های غیراخلاقی


ویدیو مرتبط :
کانال آیه مینهو در تلگرام....شرط میبندم بهترین کانال...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام دولت علیه استیكرهای مبتذل در تلگرام


وزیر ارتباطات وفنآوری اطلاعات با اشاره به اینكه نرم افزار پیام رسان تلگرام درایران فیلتر نمی‌شود، از غیرفعال شدن امكان ارسال استیكر در این برنامه در ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر: وزیر ارتباطات وفنآوری اطلاعات با اشاره به اینكه نرم افزار پیام رسان تلگرام درایران فیلتر نمی‌شود، از غیرفعال شدن امكان ارسال استیكر در این برنامه در ایران خبر داد.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در خصوص امكان فیلتر شدن نرم افزاز پیام رسان تلگرام به دلیل امكان طراحی استیكرهای توهین آمیز در آن گفت: پس از این مصاحبه مسئولین تلگرام با همكاران این نهاد تماس گرفته و عذر خواهی و عنوان كردند سیستمی برای همه كاربران دنیا طراحی کرده‌اند كه كاربر بتواند استیكر بسازد، اما نمی‌دانستیم برخی كاربران در ایران از این موضوع سو استفاده می‌کنند بنابراین مسئولان تلگرام عنوان کرده‌اند این امكان را در ایران مسدود می‌کنند تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند.

واعظی اذعان داشت: در پاسخ آنان عنوان كردم كه در صورت عدم تكرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و تلگرام در ایران مسدود نمی‌شود.

وی گفت: هر شبكه اجتماعی كه در ایران در حال فعالیت است، محدودیتی برای آن نداریم اما اگر بخواهد قوانین ایران را زیر پا بگذارد و محتوای غیر اخلاقی در آن انتشار یابد، قطعاً تحمل نمی‌کنیم.