اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام تحسین برانگیز پزشکان چینی+عکس




 اخباراجتماعی - اقدام تحسین برانگیز پزشکان چینی+عکس

پزشکان چینی به بیمار ۱۱ ساله تومور مغزی که قبل از مرگ با اهدای اعضای بدنش باعث نجات چندین بیمار دیگر شده است، تعظیم می کنند.

 

اخبار,اخباراجتماعی,پیوند عضو

 

 اخباراجتماعی - تیک


ویدیو مرتبط :
فوق العاده! اقدام بی سابقه و تحسین برانگیز شهرداری مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام تحسین برانگیز و اخلاق مدارانه صالحی / عیادت از نماینده ای که او را تهدید به مرگ کرد (+عکس)



اخبار,اخبار سیاسی,علی اکبر صالحی

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کمتر از 24 ساعت پس از آنکه روح الله حسینیان او را تهدید به مرگ کرد، در بیمارستان به عیادت این نماینده اصولگرای مجلس رفت و برایش آرزوی سلامتی کرد.

روح الله حسینیان که یکشنبه جنجالی و پرتنشی را در مجلس شورای اسلامی پشت سر گذاشت پس از ترک جلسه علنی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
علت بستری شدن حسینیان فشار سنگین و عارضه قلبی بوده است.

حسینیان که سابقه جراحی قلب را دارد به دلیل تهدید علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف به مرگ، سوژه دیروز و امروز رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: روح الله حسینیان در حضور جمعی از نمایندگان به صالحی گفت اگر این طرح ( اجرای برجام) را به سرانجام برسانید ما هم تو را می کشیم و روی شما سیمان می ریزیم.

به رغم تذکر های مکرر و اخطار های قانون اساسی نمایندگان مخالف ، کلیات طرح اجرای برجام با عنوان اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران از تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذشت.

کلیات این طرح با 139رای موافق تصویب کردند. در این رای گیری از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه، 100 نماینده رای مخالف و 12 نماینده رای ممتنع دادند.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم روز گذشته در دفاع از طرح اجرای برجام گفت: برادر عزیزی اینجا امده، خیلی عجیب است با قسم جلاله می گوید روی تو سیمان می ریزم و تو را می کشیم.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار سیاسی - ایرنا