اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام بی‌ سابقه آکادمی اسکار


آکادمی اسکار در اقدامی بی‌سابقه یکی از ترانه‌های نامزد نهایی جایزه اسکار امسال را حذف کرد.

خبرگزاری ایسنا: آکادمی اسکار در اقدامی بی‌سابقه یکی از ترانه‌های نامزد نهایی جایزه اسکار امسال را حذف کرد.

هیأت امنای آکادمی اسکار پس از اطلاع از اینکه آهنگساز موسیقی «هنوز هم تنها هستم» به اعضای شاخه موسیقی آکادمی سفارش این ترانه را کرده، آن را از میان نامزدهای نهایی کنار گذاشت.

«بروس بروگتون»، آهنگساز این ترانه یکی از اعضای سابق هیأت امنای اسکار و همچنین عضو اجرایی شاخه موسیقی اسکار بوده که به گفته آکادمی، ایمیل‌هایی را برای اعضای آکادمی فرستاده است تا آن‌ها را از این موضوع مطلع کند که وی آهنگساز این ترانه بوده است.

«چریل ایساکس»، رییس آکادمی اسکار در این‌باره اعلام کرد: اینکه چه قصدی در پشت این ماجرا بوده اهمیتی ندارد؛ این چهره که سابقا عضو آکادمی بوده از جایگاه شخصی خود برای پیش‌برد هدفش جهت حضور در میان نامزدهای نهایی بهترین ترانه سوءاستفاده کرده و این برخلاف قوانین اسکار است.

با وجود حذف یک ترانه از میان نامزدهای نهایی اسکار، روند انتخاب برنده این بخش با حضور چهار ترانه باقی مانده از میان فیلم‌های «من نفرت‌انگیز 2»، «منجمد»، «او» و «ماندلا: مسیر طولانی تا آزادی» دنبال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اقدام بی سابقه اردوغان در ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ادعای عجیب از سوی آکادمی اسکار: "جدایی " بدون مجوز در ایران ساخته شده است!



 

 

جدایی نادر از سیمین,فیلم جدایی نادر از سیمین

 

آکادمی اسکار در حالی که برای اعلام جوایز ساعت شماری می شود درباره نماینده رسمی ایران اظهار نظر کرد. یک ادعای عجیب از سوی آکادمی اسکار:

 

A Separation بدون مجوز در ایران ساخته شده است!

آکادمی اسکار در حالی که برای اعلام جوایز ساعت شماری می شود درباره نماینده رسمی ایران اظهار نظر کرد.

آکادمی اسکار به صورت غیر رسمی اعلام کرد فیلم "جدایی" ساخته اصغر فرهادی از ایران به صورت مخفیانه و بدون مجوز ساخته شده است.

به نظر می رسد تعلیق چند روزه مجوز ساخت این فیلم را در حین فیلمبرداری باعث این ادعا شده باشد.

بنا بر این گزارش آکادمی اسکار درپی آن است که حمایت های همه جانبه صورت گرفته از این فیلم در داخل ایران را کمرنگ جلوه دهد و آن را در جایگاه اپوزوسیون مطرح نماید. این ادعا در حالی از سوی آکادمی معتبرترین جایزه سینمایی دنیا مطرح می شود که فیلم " جدایی نادر از سیمین " با پروانه ساخت و نمایش رسمی در ایران ساخته و اکران شد و برنده جایزه ها و سیمرغ های متعدد از جشنواره فیلم فجر شده و رسما از سوی ایران به آکادمی اسکار معرفی شده است.

با این ادعا پیش بینی می شود اهدای جایزه اسکار به فیلم فرهادی قطعی شده و به نظر می رسد این اقدام در جهت تاثیر گذاری بر قضاوت ها و نظرات اعضای آکادمی و رای آنان در فضای ضد ایرانی آمریکا و توجیه اهدای این جایزه برای اولین بار به یک فیلم ایرانی انجام گرفته باشد ..../خبرگزاری سینمای ایران