اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای نامه مخفی السیسی به اوباما



 اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,عبدالفتاح السیسی

یک رسانه صهیونیستی مدعی ارسال نامه مخفی رییس جمهور مصر به همتای آمریکایی خود برای کمک به این کشور در برابر نیروهای تروریستی داعش شد.

به گزارش فارس، وبگاه  صهیونیستی «دبکا فایل» روز (دوشنبه) مدعی ارسال نامه مخفی «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر به همتای آمریکایی خود برای کمک به این کشور در برابر نیروهای تروریستی داعش شد.

دبکا فایل مدعی شد رییس جمهور مصر در این نامه به اوباما از وی درخواست کرده تا با مداخله نظامی به نبرد این کشور با عناصر داعش در صحرای سینا کمک نماید.

دبکا فایل در ادامه مدعی شد السیسی به این نتیجه رسیده که ارتش کشورش فاقد توانایی برای نابودی تروریست‌ها بدون دخالت مستقیم نظامی آمریکا است.

رسانه یاد شده نوشت: السیسی از آمریکا درخواست کرده تا وضعیت مشابه حضور نظامی خود در عراق و سوریه را در نبرد علیه داعش در صحرای سینا در مصر نیز برقرار کرده و نیروهای ویژه‌اش  را برای ایجاد پایگاه‌هایی جهت پرواز پهپادها برای عملیات علیه داعش ایجاد کند.

 

 اخبار  بین الملل - فارس


ویدیو مرتبط :
افشای نامه محرمانه، پرسپولیس را به حاشیه برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه مخفی «السیسی» به «اوباما»


یک رسانه صهیونیستی مدعی ارسال نامه مخفی رییس جمهور مصر به همتای آمریکایی خود برای کمک به این کشور در برابر نیروهای تروریستی داعش شد.

خبرگزاری فارس: وبگاه  صهیونیستی «دبکا فایل» امروز (دوشنبه)  مدعی ارسال نامه مخفی « عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر به همتای آمریکایی خود برای کمک به این کشور در برابر نیروهای تروریستی داعش شد.

دبکا فایل مدعی شد که رییس جمهور مصرنامه فوری سری را برای «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا ارسال داشته و از وی درخواست کرده تا با مداخله نظامی به نبرد این کشور با عناصر داعش در صحرای سینا کمک نماید.

دبکا فایل در ادامه مدعی شد که السیسی به این نتیجه رسیده که ارتش کشورش فاقد توانایی برای نابودی تروریست‌ها بدون دخالت مستقیم نظامی آمریکا است.

رسانه یاد شده نوشت: السیسی از آمریکا درخواست کرده تا وضعیت مشابه حضور نظامی خود در عراق و سوریه را در نبرد علیه داعش در مصر نیز برقرار کرده و نیروهای ویژه خود را برای ایجاد پایگاه ‌هایی جهت پرواز پهپادها برای عملیات علیه داعش ایجاد کند.