اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش شمار قربانیان سیلاب به ۱۶ نفر/ هویت نفر یازدهم مشخص شد



با گذشت سه روز از وقوع حادثه سیل و طوفان در استان‌های تهران و البرز شمار تلفات این حادثه به ۱۶ نفر رسید.

به گزارش  فارس، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با انتقال دو جسد دیگر از تلفات سیل روز 28 تیرماه به پزشکی قانونی استان البرز و انتقال یک جسد به پزشکی قانونی تهران، شمار قربانیان این حادثه در مجموع به 16 نفر رسید.

بر اساس این گزارش تعداد اجساد تعیین هویت شده در استان تهران همچنان همان پنج نفر و در استان البرز شش نفر است. به بیان دیگر از 16 جسد ارجاعی هنوز 5 جسد (سه جسد در تهران و دو جسد در البرز) تعیین هویت نشده‌اند.

یادآور می شود با تعیین هویت جسد «یاس علیمردانی» در استان البرز تعداد اجساد تعیین هویت شده این استان به شش نفر رسید.

 

 اخبار حوادث  -  فارس


ویدیو مرتبط :
شمار قربانیان گرمای پاکستان از یک هزار نفر گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش شمار قربانیان سیل به 8 نفر


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی از سه‌شنبه پنجم آبان تا ساعت 12:30 امروز، گفت: تا کنون 11 هزار و 500 تن از متاثران سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و تخلیه آب از 730 واحد مسکونی انجام شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی از سه‌شنبه پنجم آبان تا ساعت 12:30 امروز، گفت: تا کنون 11 هزار و 500 تن از متاثران سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و تخلیه آب از 730 واحد مسکونی انجام شد.

دکتر ناصر چرخساز با اشاره به تحت تاثیر بودن ١٨ استان آذربایجان‌شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، گیلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، مرکزی، بوشهر و سمنان از سیل و آب‌گرفتگی، افزود: بر این اساس 62 شهرستان، 140 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 860 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، تصریح کرد: بر این اساس تخلیه آب از ٧٣٠ واحد مسکونی با بکارگیری 95 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش انجام شده و 26 تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

وی با اشاره به انتقال یک نفر از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی به مراکز درمانی، تصریح کرد: در این زمینه خدمات امدادی لازم به شش مصدوم این حادثه ارائه و یک مفقودی سیل و آب‌گرفتگی دهلران با تلاش تیم آنست جمعیت هلال‌احمر پیدا شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به منابع و تجهیزات به‌کارگیری شده در سیل و آب‌گرفتگی چهار روز گذشته با به‌کارگیری ٢٤٧ تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و 88 امدادگر و نجات‌گر، گفت: به این منظور خدمات امدادی لازم با به‌کارگیری 195 دستگاه خودروی عملیاتی، 180 دستگاه چادر، یک‌هزار و 300 تخته پتو، 360 تخته موکت، 230 شعله والور، 500 قوطی انواع کنسرو، 7000 قرص نان و 3 هزار و 300 بطری آب ارائه شده است.