اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افخم: «آقای یزدان پناه» شاهد مهمی است


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اخبار ضد و نقیضی طی چند ماه گذشته درباره مفقود شدن آقای یزدان پناه مقیم امارات گزارش شده است و وزارت امور خارجه از زمان دریافت این اخبار با ارسال یادداشتی رسمی به وزارت خارجه دولت امارات خواستار بررسی موضوع و لزوم اطلاع رسانی نسبت به سرنوشت وی شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت شهروند ایرانی بنام عباس یزدان‌پناه گفت: اخبار ضد و نقیضی طی چند ماه گذشته درباره مفقود شدن آقای یزدان پناه مقیم امارات گزارش شده است و وزارت امور خارجه از زمان دریافت این اخبار با ارسال یادداشتی رسمی به وزارت خارجه دولت امارات خواستار بررسی موضوع و لزوم اطلاع رسانی نسبت به سرنوشت وی شد.

مرضیه افخم افزود: متعاقباً در ملاقات انجام شده با سفیر دولت امارات عربی متحده در تهران، نگرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سرنوشت این فرد به اطلاع ایشان رسید و وزارت امور خارجه بر اساس وظیفه ذاتی خود همچنان پیگیر وضعیت نامبرده است.

وی تأکید کرد: هرگونه خبری درخصوص انتساب مفقودی یا قتل وی به ایران، مضحک و کذب محض است. نامبرده شاهد مهمی برای روشن شدن پرونده گازی کرسنت به شمار می‌رفت و حضور وی می‌تواند در این پرونده به نفع ایران تمام شود.


ویدیو مرتبط :
فیلم در دامداری آقای یزدان پناه ،میانکاله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افخم: ایرانی مفقود شده در امارات شاهد مهمی برای پرونده کرسنت بوده است



پرونده کرسنت

آخرین وضعیت شاهد مفقود شده پرونده کرسنت

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص آخرین وضعیت یک شهروند ایرانی گفت : اخبار ضد و نقیضی طی چند ماه گذشته درخصوص مفقود شدن آقای یزدان پناه مقیم امارات گزارش شده است.

به گزارش ایرنا ، وی افزود:وزارت امور خارجه از زمان دریافت این اخبار با ارسال یادداشتی رسمی به وزارت خارجه دولت امارات خواستار بررسی موضوع و لزوم اطلاع رسانی نسبت به سرنوشت وی شد .

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : متعاقباً در ملاقات انجام شده با سفیر دولت امارات عربی متحده در تهران ، نگرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سرنوشت این فرد به اطلاع ایشان رسید و وزارت امور خارجه براساس وظیفه ذاتی خود همچنان پیگیر وضعیت نامبرده می باشد .

وی تأکید کرد : هرگونه خبری درخصوص انتساب مفقودی یا قتل وی به ایران ، مضحک و کذب محض است .

نـامبرده شاهد مهمی بـرای روشن شدن پرونده گازی کرسنت به شمار می رفت و حضور وی می تواند در این پرونده به نفع ایران تمام شود . 

/ایرنا