اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتخاری دیگر برای نوشاد عالمیان و ایران


نوشاد عالمیان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به رقابت‌های جام‌جهانی مردان به میزبانی بلژیک دعوت شد.

ایسنا: نوشاد عالمیان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به رقابت‌های جام‌جهانی مردان به میزبانی بلژیک دعوت شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) نوشاد عالمیان از سوی فدراسیون جهانی به رقابت های جام‌جهانی مردان به میزبانی بلژیک دعوت شد. این برای نخستین بار است که یک ایرانی به این رقابت‌ها دعوت می‌شود.

مسابقات جهانی تنیس روی میز در رده ی مردان موسوم به "جام‌جهانی مردان" در سال 2013 در کشور بلژک برگزار می‌شود. این سومین بار است که کشور بلژیک به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده و مسابقات از 3 الی 5 آبان (25 اکتبر الی 27 اکتبر) در سالن "هال دو پایر" در شهر ورویرز برگزار می‌شود.

اولین دوره این رقابت ها در سال 1980 در کشور هنگ کنگ برگزار شد و تا 15 دوره متوالی تنها کشور های آسیایی میزبان این مسابقات بودند. اما از سال 2005 شرایط تغییر کرد و 8 دوره اخیر این رقابت‌ها در شهرهای اروپایی برگزار شد. لیژ، پاریس، بارسلون، مسکو، ماگدبورگ و لیورپول از جمله شهرهایی هستند که تاکنون میزبان این رقابت‌ها بودند.

نحوه رقابت بازیکنان به این صورت است که نفرات نهم تا 20 رده‌بندی جهانی مردان در چهار گروه سه نفره مسابقه می‌دهند و نفرات اول هر گروه در دور بعدی به هشت نفر نخست رده بندی مردان جهان می پیوندند و مجددا در چهار گروه سه نفره به رقابت می پردازند.

در این مرحله دو نفر نخست از هر گروه به دور یک چهارم نهایی راه می‌یابند و به صورت حذفی با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در مجموع جوایز این رقابت ها مبلغ 150 هزار دلار است که 45 هزار دلار سهم نفر نخست و 25 هزار دلار سهم نفر دوم خواهد بود.

1- ژان ژیک (چین) 2- سید لاشین (مصر) 3- ژو ژین (چین) 4- مونتیرو تیاگو (برزیل) 5- آندره هو (کانادا) 6- ویلیام هنزل (استرالیا) 7- یان چوانگ چی (چین تایپه) 8- نوشاد عالمیان (ایران) 9- تانگ پنگ (هنگ کنگ) 10- کیم هیوک بونگ (کره جنوبی) 11- چن آن (چین تایپه) 12- جیانگ تیانی (هنگ کنگ) 13- یانگ زی(سنگاپور) 14- کمال آچانتا (هند) 15- تیمو بول (آلمان) 16- پاتریک بوم (آلمان) 17- سامسونوف (بلاروس) 18- مارکوس فریتاس (پرتغال) 19- دیمیتری اوچاروف (آلمان) 20- ژان میشل سیو (بلژیک) بازیکنانی هستند که از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به این رقابت‌ها دعوت شدند.


ویدیو مرتبط :
نوشاد عالمیان وبرادرش نیما عالمیان جام فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشاد عالمیان نخستین پینگ پنگ‌باز پیروز ایران در تاریخ المپیك



نوشاد عالمیان نخستین پینگ پنگ‌باز پیروز ایران در تاریخ المپیك

نوشاد عالمیان با برتری مقابل حریف استرالیایی خود نخستین پیروزی پینگ پنگ ایران در تاریخ المپیك را به دست آورد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رقابت‌های پینگ پنگ المپیك در بخش مردان شنبه شب آغاز شد كه نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز ایران در بخش مردان در نخستین دیدار خود در مقابل جاستین هان حریف استرالیایی اما چینی الاصل، به میدان رفت و بدون از دست دادن ست در 4 ست پیاپی به برتری رسید.

عالمیان در این دیدار كه تنها بیست دقیقه به طول انجامید با نتایج 11-5، 11-7، 11-8، 13-11به راحتی به برتری رسید.

پینگ پنگ باز المپیكی ایران با این پیروزی به دور دوم راه یافت./ایسنا