اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاح کافی شاپ زنانه در شهرری


مشاور شهردار منطقه 20 درحوزه بانوان از راه اندازی نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف شهربانوهای شهر تهران در مجموعه شهربانوی این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور شهردار منطقه 20 درحوزه بانوان از راه اندازی نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف شهربانوهای شهر تهران در مجموعه شهربانوی این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.

معصومه پورنظری با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر واحد حجاب و عفاف شهربانوی منطقه 20 افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

پورنظری با اشاره به اینکه این واحد به عنوان نخستین واحد حجاب و عفاف در بین شهربانوهای مناطق 22 گانه است، افزود: سهولت دسترسی و فراهم سازی محیطی آرام برای بانوان از اهداف راه اندازی واحد حجاب و عفاف در شهربانوی منطقه 20 است.

وی ترویج پوشش اسلامی را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمهیدات لازم را اندیشیده است تا محصولات پوشش بانوان نظیر چادر، مقنعه، روسری و دیگر ملزومات حجاب با قیمت مناسب و با تخفیف های ویژه در اختیار آنها قرار گیرد.

پورنظری یادآور شد: به منظور تامین نیاز دختران جوان به محیطی امن برای سپری کردن اوقات فراغت و فراهم سازی زمینه تفریحات سالم برای این قشر، بخش کافی شاپ بانوان در ساختمان شهربانو راه اندازی شده است و علاقه مندان می توانند از این مجموعه فرهنگی استفاده کنند.

مشاور شهردار منطقه 20 در حوزه بانوان، برپایی دوره های آموزشی و همایش های دوره ای در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه بانوان را از دیگر فعالیت های مرکز شهربانو برشمرد.

ساختمان شهربانوی منطقه 20 در میدان شهید غیبی شهرری جنب بازار روز میوه و تره بار واقع شده است و از ساعت 7 صبح تا 20 شب پذیرای بانوان است.


ویدیو مرتبط :
افتتاح کافی شاپ فیل دو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"کافی شاپ غم" افتتاح شد!


این کافی شاپ مخصوص افراد غمگین و حزین است که می توانند با مراجعه به آن، وقت خود را صرف گریه کردن و به اصطلاح خالی کردن غم و غصه های خود کنند.

 روزگار نو: اخبار رسیده از شرق چین حاکی از آن است که اخیرا کافی شاپی در این منطقه افتتاح شده که "کافی شاپ غم" نام دارد.

گفته می شود این کافی شاپ مخصوص افراد غمگین و حزین است که می توانند با مراجعه به آن، وقت خود را صرف گریه کردن و به اصطلاح خالی کردن غم و غصه های خود کنند.



ورودی هر فرد به این کافی شاپ برای هر ساعت حدود شش دلار است. فضا و دکور کافی شاپ غم نیز به گونه ای طراحی و آماده شده که فرد مراجعه کننده را به گریه وا می دارد و به اصطلاح یاد بدبختی هایش می اندازد.

قابل ذکر است بر روی هر میز نیز دستمال کاغذی های مخصوص گریه کردن افراد نیز قرار داده شده که با عطر نعنا است. به گفته پزشکان بوی نعنا غم و اندوه را کم می کند.

به گفته رسانه های چینی این کافی شاپ توانسته در مدت زمان کوتاهی مشتریان زیادی را به خود جذب کند زیرا به دلیل مشکلات کاری زیاد در چین، تعداد افرادی که غم و غصه دارند بسیار زیاد است.