اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاح شنبه بازار در شرق تهران


معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از برپایی شنبه بازار در منطقه هشت خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از برپایی شنبه بازار در منطقه هشت خبر داد.

حمید رضا فرخی گفت: این شنبه بازار، با مشارکت و همکاری شرکت دیار حق، در خیابان دماوند جنب پارک سحر افتتاح شد.

وی افزود: این بازار از تاریخ 8 آذر ماه  سال جاری افتتاح شده و تا تاریخ 3 دی ماه، به شهروندان این منطقه خدمات ارائه خواهد کرد.

فرخی در ادامه به اجرای طرح ضربتی جمع آوری دستفروشان با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم اشاره کرد و گفت: بر این باوریم که اداره شهر بدون مشارکت همه شهروندان امکان پذیر نیست و در این راستا لازم است اصناف خدوم و زحمت کش و شهروندان فهیم باید خدمتگزاران خود را در رفع سد معبر شهری یاری رسانند


ویدیو مرتبط :
افتتاح راه آهن بین المللی شرق خزر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار طلای تهران از شنبه فعال می شود



 

 

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، از وضع بازار در بعد از ظهر امروز حاکی است بسیاری از طلافروشان آماده بازگشایی مغازه ها هستند و برخی نیز مصنوعات طلا را در ویترین های خود قرار داده اند.

عده ای دیگر در بازار مغازه های خود را باز کرده اند اما به دلیل آخر وقت بودن کار در بازار، تصمیم دارند از فردا پنجشنبه و حداکثر از شنبه آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

حدود 80 درصد از فروشندگان در بازار طلای تهران اعلام امادگی کردند تا فعالیت عادی خود را از سربگیرند و به نظر می رسد بازار طلا بزودی روال عادی خود را از سر بگیرد.

بنابراین گزارش رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم امروز از بازگشایی بازار طلا و جواهر در کشور از جمله در تهران خبر داده است.

محمدی کشتی آرای به خبرنگار ما گفته ، ممکن است برخی از واحدها امروز یا فردا به دلیل قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته واحدهای خود را فعال نکنند اما از شنبه همه واحدها به طور کامل باز خواهند بود.

طلا و جواهر فروشان چند استان کشور در چند روز گذشته به دلیل اختلاف با سازمان مالیاتی بر سر میزان دریافت مالیات بر ارزش افزوده ، اقدام به بستن مراکز تجاری خود کردند ، که در پی جلسات مختلف عصر دیروز با صدور بیانیه ای از توافق با این سازمان خبر دادند..../تحلیل:عصرایران