اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاحیه پر سر و صدا بیخ گوش اپل +عکس


پس از شش سال برنامه‌ریزی، مایکروسافت بالاخره درهای اولین فروشگاه بزرگ خود در نیویورک را به روی کاربرانش باز کرد. این فروشگاه بزرگ که در خیابان پنجم منتهن واقع شده است، دارای سه طبقه است و تنها چند بلوک با فروشگاه معروف شیشه‌ای اپل فاصله دارد.


ویدیو مرتبط :
خطر از بیخ گوش ستاره ایتالیایی گذشت +عکس - مشرق نیوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیخ گوش وزیر ورزش چه خبر است؟ (+عکس)



مجموعه انقلاب كه همیشه ادعا می شود با كمبود پاركینگ مواجه است و به همین دلیل قیمت پاركینگ از یكصد هزار تومان به یك میلیون و 200 هزار تومان در سال تغییر كرده است.

مهمترین مجموعه ورزشی كشور نیز دچار مصیبت مركز تجاری شده و به زودی شاهد راه اندازی دو مركز تجاری و اقتصادی در باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب خواهیم بود.

 مزاحمت های كامیون های حمل بار سوپرماركت  درست روبروی درب شمال و ابتدای جاده اصلی ورودی مجموعه كم نبود كه كلنگ احداث یك پاساژ تجاری در شلوغترین قسمت مجموعه جنب فود كورت و زمین گلف به زمین میخورد.

مجموعه انقلاب كه همیشه ادعا می شود با كمبود پاركینگ مواجه است و به همین دلیل قیمت پاركینگ از  یكصدهزار تومان به یك میلیون و 200 هزار تومان  در سال تغییر كرده است (كه باعث ریزش حداقل سی درصد از عضوهای مجموعه شده است) ظرفیت تردد كامیونهای حمل كالاهای مغازه های تجاری در حال احداث را در پر ترددترین قسمت مجموعه دارد.

همچنین به گوش رسیده كه مجموعه تجاری دیگری با حدود 15 مغازه تجاری روبروی بولینگ انقلاب تحت پوشش و نام مجموعه فرهنگی تجاری در حال كلید خوردن است.

با این اوصاف آقای وزیر بهتر نیست نام مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به مجموعه تجاری اداری انقلاب تغییر نام پیدا كند، آیا مسؤلین شهرداری و محیط زیست براستی چشمان خود را بسته اند، چگونه اجازه می دهید محیطی كه سالیان سال بخاطر فضای سبز و درختان سر به فلك كشیده اش تفرجگاه و تفریگاه مردم و همچنین یكی از تنفس گاه های اصلی شمال شهر تهران می باشد با قطع كردن بسیاری از درختان و بوته های سبز این مجموعه تبدیل به یك پاساژ تجاری با تردد كامیونهای متعدد و آلوده كننده محیط زیست شود، اگر مسؤلین رسیدگی نكنند به زودی شاهد احداث مجموعه های اداری جهت استقرار شركت ها و كمپانی های بزرگ در دل این مجموعه سبز نیز خواهیم بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

 

اخبار,اخبار ورزشی,مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

 

اخبار,اخبار ورزشی,مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

 

اخبار,اخبار ورزشی,مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

 

اخبار ورزشی  -  عصرخبر