اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام شماره تلفن خط مستقیم وزارت بهداشت عربستان برای پیگیری وضعیت مفقودین



اخبار,اخبار اجتماعی  , حادثه سرزمین  منا

وزارت بهداشت عربستان امروز خط تلفن مستقیمی را برای پیگیری وضعیت مفقودین حادثه منا اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه های عرب زبان از اعلام شماره تلفن مستقیم وزارت بهداشت عربستان برای جستجوی مفقودان خبردادند.  به طوریکه اسکای نیوز عربی با اشاره به تعداد بالای مفقودین در این حادثه اعلام کرد، این خط تلفن می تواند نگرانی بخش زیادی از خانواده های حجاج را بر طرف کند. بر این اساس شماره تلفن اعلام شده بر این اساس است:


(0096611212552)


براساس آخرین آمار سازمان حج و زیارت 133 زائر ایرانی در این حادثه جانشان را از دست دادند و برخی از حجاج ایرانی نیز مفقود هستند که هنوز به کاروان های خود مراجعه نکرده اند.


 اخبار اجتماعی  -  خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پیگیری وزیر بهداشت از وضعیت مجروحان و مفقودان در منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت بهداشت عربستان تعداد قربانیان فاجعه منا را ۴۱۷۳ نفر اعلام کرد



اخبار,اخبار اجتماعی , وزارت بهداشت عربستان

سایت وزارت بهداشت عربستان در خبری از قول حمد بن محمد الضویلع، نائب وزیر بهداشت این کشور از دریافت عکس 4173 تن از حاجیانی خبر داد که روز پنجشنبه در فاجعه منا، جان خود را از دست دادند.

اتاق عملیات وزارت بهداشت سعودی، علت این فاجعه را گرمای شدید هوا و دچار شدن حجاج به حالت خفتگی ابراز کرد.

این سایت مدعی شده است آمارهای اولیۀ اعلام شده توسط نیروهای حاضر در حادثه از جان باختنِ 769 تن خبر داده بودند، اما به استناد احسادی که تا دیشب به این وزارتخانه تحویل داده شده است، شمارجان باختگان به 4173 رسید.


وزارت بهداشت عربستان تاکید کرد که بر خلاف شایعاتی که در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر می شود تنها مرجع رسمی برای اعلام آمار تلفات فاجعه این وزارتخانه است.

 

اخبار اجتماعی - نسیم