اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام اسامی دروازه‌ بانان برتر قرن 21


سایت آمار و تاریخ برترین دروازه‌بانان فوتبال جهان در قرن بیست و یکم را اعلام کرد که بر این اساس جیان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس با اختلاف بسیار نزدیک توانست به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شود.

ایسنا: سایت آمار و تاریخ برترین دروازه‌بانان فوتبال جهان در قرن بیست و یکم را اعلام کرد که بر این اساس جیان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس با اختلاف بسیار نزدیک توانست به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شود.

بعد از جان لوئیجی بوفون که با 218 امتیاز توانست برترین دروازه بان قرن 21 شناخته شود، ایکر کاسیاس با 217 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر در جای دوم ایستاد. این در حالیست که ایکر کاسیاس روز گذشته به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2012 جهان انتخاب شد.

در این رده بندی دیدا دروازه بان سابق تیم ملی برزیل بهترین دروازه بان قاره آمریکا در قرن 21 انتخاب شد. بهترین دروازه بان قاره آمریکا شمالی در این قرن ، تیم هاوارد دروازه بان تیم ملی آمریکا در قاره آسیا ، لی وون جائه دروازه بان سابق کره جنوبی بهترین دروازه بان قرن شد و در قاره آفریقا این جایزه به وینست امیانا دروازه بان نیجریه رسید. در بین آسیایی ها پس از دروازه بان کره جنوبی که در جای 43 جهان جای گرفته است , مارک شوارتزر دروازه بان استرالیا در رده 45 و محمد احمد دروازه ببان قطر در رده 61 جای گرفته اند.

لیست برترین دروازه بانان جهان در قرن 21 به این شرح است:

1- جان لوئیجی بوفون ایتالیا

2- ایکر کاسیاس اسپانیا

3-پیتر چک جمهوری چک

4- ادوین فان در سار هلند

5- اولیور کان آلمان

6- ویکتور والدس اسپانیا

7- دیدا برزیل

8- ژولیو سزار برزیل

9- ینس لمان آلمان

10- روبرتو آبوندانزیری آرژانتین


ویدیو مرتبط :
اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی 5 دروازه‌بان برتر جهان اعلام شد


فیفا اسامی 5 دروازه‌بان برتر جهان را برای انتخاب برترین دروازه‌بان سال 2014 اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: فیفا همراه اتحادیه بازیکنان فوتبال دنیا اسامی 5 دروازه‌بان برتر جهان را اعلام کرد.

فهرست اولیه تیم منتخب فوتبال جهان شامل 55 بازیکن است که جمعی از خبرنگاران و فوتبالیست‌های حرفه‌ای دنیا آن را انتخاب می‌کنند و هر روز نامزدهای یک پست اعلام می‌شود.

فیفا امروز 5 نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2014 را به شرح زیر اعلام کرد:

* مانوئل نویر، آلمان، بایرن مونیخ

* ایکر کاسیاس، اسپانیا، رئال مادرید

* تیبو کورتوا، بلژیک، چلسی

* جان لوئیجی بوفون، ایتالیا، یوونتوس

* کلودیو براوو، شیلی، بارسلونا

فهرست بهترین مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان جهان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.