اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف زن آمریکایی به قتل ۶ نوزادش



اخبار حوادث - اعتراف زن آمریکایی به قتل ۶ نوزادش

یک زن آمریکایی پس از آنکه پلیس اجسادی را در پارکینگ خانه‌اش کشف کرد، به قتل شش نوزاد خود که ظاهرا یک دهه پیش صورت گرفته است،‌ اعتراف کرد.د

به گزارش همشهری به نقل از خبرگزاری آلمان از واشنگتن، مگان هانتسمن (Megan Huntsman) که حالا 39 ساله است به پلیس اعلام کرد نوزاد هفتم را که در پارکینگ پیدا شده، نکشته است.

او به پلیس گفت که نوزاد هفتم مرده به دنیا آمده بود.

هانتسمن در دادگاهی در پروو، واقع در ایالت یوتا، محاکمه شد و به دلیل ناتوانی در اعاده وثیقه شش میلیون دلاری، به زندان منتقل شد.

پلیس چند روز پیش بقایای اجساد هفت نوزاد را که در جعبه‌های مقوایی بسته‌بندی شده بودند، در پارکینگی در پلزنت گرو، نزدیک پروو، کشف کرد؛ خانه‌ای که هانتسمن تا سال 2011 در آن ساکن بود.

شوهر سابق این زن، پلیس را در جریان موضوع قتل‌ها گذاشته بود و بعد پلیس با دریافت حکم بازرسی، شش جسد را کشف کرد.
دارن وست (Darren West) که قبلا به عنوان همسر سابق این زن شناخته می‌شد، پس از آزادی از زندان آماده بازگشت به خانه سابقش شده بود.

سه دختر 13 تا 20 ساله آنها همچنان با وجودی که مادرشان از آن خانه رفته بود، آنجا سکونت داشتند.

وست هنگام تمیز کردن پارکینگ ظاهرا یکی از جعبه‌ها را باز می‌کند و جسد نخستین نوازد خود را می‌بیند. او با هانتسمن تماس می‌گیرد و این زن ابتدا می‌گوید سال 2006 نوزادی مرده به دنیا آورده است.

هانتسمن سپس نزد پلیس اعتراف کرد که به شیوه‌های مختلف، این نوزادان را بلافاصله پس از به دنیا آمدن، خفه کرده است.

او هر یک از جسدها را لای یک حوله یا لباس پیچیده و بعد داخل کیسه‌ای پلاستیکی و سپس درون جعبه گذاشته بوده است. 

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع وزیر آمریکایی بدست یک زن! (هشدار 18+)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف یک زن آمریکایی به قتل بیش از 20 نفر



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - اعتراف یک زن آمریکایی به قتل بیش از 20 نفر

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد تعداد قتل هایی که مرتکب شده است گفت «از بیست و دومین نفری که کشتم به بعد، دیگر تعداد افرادی را که به قتل رسانده ام نشمرده ام.»

یک زن آمریکایی که به جرم یک فقره قتل در زندان به سر می برد، روز یکشنبه به یک روزنامه محلی اعتراف کرد بیش از بیست نفر را در سرتاسر آمریکا به قتل رسانده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، میراندا باربور Miranda Barbour نوزده ساله در ماه نوامبر به جرم قتل یک مرد 42 ساله با سلاح سرد، بازداشت و زندانی شد.

این زن آمریکایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با روزنامه محلی دیلی آیتم Daily Item که در شهر سانبری Sunbury در ایالت پنسیلوانیا منتشر می شود، گفت قتلی که به خاطر آن دستگیر و زندانی شده، در واقع آخرین قتل از یک سری قتل زنجیره ای است که وی در سرتاسر آمریکا و بویژه در ایالت آلاسکا مرتکب شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد تعداد قتل هایی که مرتکب شده است گفت «از بیست و دومین نفری که کشتم به بعد، دیگر تعداد افرادی را که به قتل رسانده ام نشمرده ام.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن؛ اظهارات روز یکشنبه این زن، پلیس آمریکا را در سرتاسر این کشور بر آن داشت تا پرونده های قتلی را که طی سال های گذشته بدون یافتن قاتل بسته شده اند، دوباره بررسی کند تا شاید ارتباطی میان آن قتل ها و این زن پیدا شود.

میراندا باربور در گفت‌وگو با این روزنامه محلی گفت در دوران بچگی مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

وی اعتراف کرد نخستین بار در سن 13 سالگی به تحریک مردی که در یک فرقه شیطان پرست در آلاسکا عضویت داشت، مرتکب قتل شده است.

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر