اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض وکیل زنجانی به حراج اموال موکلش


وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی به مزایده و فروش زودهنگام اموال موکلش اعتراض کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی به مزایده و فروش زودهنگام اموال موکلش اعتراض کرد.

رسول کوهپایه زاده افزود: امروز از طریق رسانه ها مطلع شدم اموال موکلم به زودی در مزایده به فروش می رسد.

وی گفت: قرار بر این بود که اگر بدهی ها از سوی موکلم پرداخت شود اموال وی مسترد شود.

کوهپایه زاده با بیان این که تلاش زنجانی برای پرداخت بدهی های نفت ادامه دارد تصریح کرد: انتظار ما این است که تا مشخص شدن وضعیت پرداخت بدهی ها و صدور رای قطعی، از فروش اموال موکلم جلوگیری شود.

وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی افزود: اگر فروش اموال موکلم به معنی رد مال است که باید بگویم هنوز حکمی صادر نشده که رد مال صورت گیرد ، بنابراین مزایده اموال زنجانی تا پیش از صدور رای نهایی معنی ندارد.

مسوول دریافت مطالبات وزارت نفت از آغاز فروش و مزایده اموال بابک زنجانی در هفته آینده خبرداد.

دادگاه های رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و دو متهم دیگر در پرونده نفتی از مهرماه سال جاری طی 25 جلسه علنی و بک جلسه غیرعلنی برگزارشد و هفته گذشته قاضی صلواتی ختم دادگاه ها را اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
انتشار تصویر نامه بابک زنجانی به موکلش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات وکیل‌مدافع «مه‌آفرید امیر خسروی» درباره اموال موکلش



گروه آریا,مزایده فروش اموال مه‌آفرید

توضیحات وکیل‌مدافع «مه‌آفرید امیر خسروی» درباره اموال موکلش

وکیل‌مدافع مه‌آفرید امیرخسروی به ارایه توضیحاتی درباره اموال متعلق به موکلش پرداخت و گفت: صبح امروز با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه در مورد رسانه‌هایی که اقدام به انتشار اخبار نادرست درباره اموال موکل کرده بودند، با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به منظور اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی و مسئولان نظام، اعلام جرم کردم.

غلامعلی ریاحی در گفت‌وگو با  ایسنا ، گفت: طبق اطلاعیه دادستانی تهران تعداد 39 ملک مستقر در تهران که محل استقرار شرکت‌های مه آفرید امیرخسروی است و 4 واحد از شعب بانک گروه آریا در تاریخ 11 آذرماه امسال به مزایده گذاشته می‌شود.

وی افزود: تعداد 4 ملک از اموال امیرخسروی تجاری است و بقیه اموال مربوط به استقرار شرکت‌های مه‌آفرید امیرخسروی و گروه آریاست.

ریاحی مدعی شد: پس از این اطلاعیه، اطلاعیه دیگری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که اموال ستاد اجرایی فرمان امام در سطح 25 استان به مزایده گذاشته می‌شود و برخی از رسانه‌ها در گزارشی این دو اطلاعیه را با هم یکی کرده و مطرح کردند که این اموال متعلق به مه‌آفرید امیرخسروی است، در صورتی که مزایده فروش اموال این ستاد هیچ ارتباطی به موکلم ندارد.

وکیل‌مدافع متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی تاکید کرد که امیرخسروی دارای 38 شرکت تولیدی و غیره در کشور بوده است.
/ایسنا