اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهار نگرانی لاریجانی از روند تعطیلی واحدهای تولیدی



تعطیلی واحدهای تولیدی,علت تعطیلی واحدهای تولیدی,افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار اقتصادی  تعطیلی واحدهای تولیدی,علت تعطیلی واحدهای تولیدی,افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار تعطیلی واحدهای تولیدی,اخبار اقتصادی

 

اظهار نگرانی لاریجانی از روند تعطیلی واحدهای تولیدی

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت بانک‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی شد.

آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت بانک‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی شد.

به گزارش ستاد نماز جمعه این شهر، امام جمعه آمل در حاشیه سفر نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان مازندران به همراه نماینده مردم آمل، شهردار دابودشت و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آمل با علی لاریجانی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی وحدت شکل گرفته در شهر آمل را محسوس بیان کرد و افزود: گزارش‌هایی از این دست به ما می‌رسد و ما شما را دوست داریم.

 

علی لاریجانی در ادامه از روند تعطیلی واحدهای تولیدی در استان و به ویژه آمل ابراز ناراحتی کرد و گفت: از نماینده آمل می‌خواهیم تا ترتیبی اتخاذ شود ضمن اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری برای تولید ملی در بودجه امسال حتما فرمایشات معظم له لحاظ شود.

وی اظهار کرد: برای واحدهای تولیدی پشتوانه‌ای بانکی در نظر گرفته شود تا تولید داخلی رشد کرده و مانع تعطیلی این صنایع شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه آمل با تبریک انتخاب لاریجانی به نمایندگی مردم انقلابی و غیور قم، برای ایشان از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بیشتر را داشت و در ادامه گزارشی از وضعیت شهرستان آمل ارائه کردند.

وی خواستار توجه بیشتر به شهرستان برای اختصاص بودجه مناسب برای برنامه‌های در دست اقدام به ویژه سد هراز شد.

رحمانی افزود: فضای شهر نشان می‌دهد بین مسئولان و مردم یک وحدت خاصی برقرار است و روحانیون شهر هم در جلسات حضور پرشور دارند.

وی گفت: حضور بیش از ۷۰ درصد مردم مومن در انتخابات اسفند ماه ستودنی بود و آمل عزیز در همه صحنه‌ها حضور فعال و مستمر دارد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز درباره برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام گزارشی ارائه کردند و خواستار کمک رئیس مجلس برای اجرایی کردن پروژه قطار برقی رودهن به آمل شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا افزود: این طرح از لحاظ مطالعاتی و اجرایی در بودجه قرار گرفت که نیاز به اختصاص بودجه دارد.

وی تصریح کرد: اگر این طرح به سرانجام برسد همشهریان می‌توانند ظرف مدت نیم ساعت به تهران برسند./فردانیوز


ویدیو مرتبط :
مشکلات واحدهای تولیدی کوچک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نگرانی شدید دو مرجع تقلید از گرانی، تورم و مفاسد فرهنگی در کشور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اظهار نگرانی شدید دو مرجع تقلید از گرانی، تورم و مفاسد فرهنگی در کشور

دو مرجع تقلید شیعیان ضمن انتقاد از وجود گرانی، تورم و مفاسد فرهنگی در کشور از اجرای بعضی از برنامه‌های خلاف شرع و جشنواره‌هایی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالف است شدیداً ابراز نگرانی کردند.

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی با حضور در بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دو مرجع عالیقدر درباره مسائل مهم جهان اسلام به ویژه تحرّکات جدیدی که در کشورهای منطقه به وسیله دشمنان اسلام اتفاق افتاده است و نیز وظیفه مسلمانان در مقابل توطئه‌های آنان و حفظ یکپارچگی و اتحاد مسلمانان به گفتگو پرداختند.

در ادامه، آیات عظام صافی گلپایگانی و نوری همدانی نسبت به وضعیت اقتصادی و عدم ثبات قیمت‌ها و گرانی شدید و تورّم در کشور ابراز نگرانی و از این‌که قشر ضعیف جامعه در فشار و ناراحتی هستند ابراز تأسف فراوان نمودند و از مسئولان خواستند که هر چه زودتر نسبت به وضعیت پیش آمده در مملکت چاره‌اندیشی نمایند.

این دو مرجع تقلید با توجه به این‌که دهه فجر انقلاب،‌ دهه پیروزی اسلام و حاکمیت دین و احکام متعالی اسلام است از اجرای بعضی از برنامه‌های خلاف شرع و جشنواره‌هایی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالف است شدیداً ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مهر، در پایان این دیدار ابراز امیدواری شد که با تدبیر صحیح و درایت کامل، مشکلات برطرف شود و اصول اولیه انقلاب اسلامی که با خون پاک شهیدان آبیاری شده است همچنان محفوظ بماند./مهر