اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه سپاه درباره تخریب قلعه کوه مبارک


روابط عمومی نیروی دریایی سپاه با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی بر تخریب قلعه تاریخی کوه مبارک در منطقه جاسک تصریح کرد: تخریب قلعه تاریخی کوه مبارک ربطی به سپاه ندارد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار برخی اخبار شیطنت آمیز مبنی بر تخریب قلعه تاریخی کوه مبارک شهرستان جاسک توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ،روابط عمومی این نیرو با تکذیب این اخبار اعلام کرد: تخریب قلعه تاریخی کوه مبارک ربطی به سپاه نداشته و اساسا منطقه عمومی جاسک و کوه مبارک جزء مناطق ماموریتی و استقرار نیروی دریایی سپاه نمی باشد .

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اظهار امیدواری کرده است که رسانه ها نسبت به صحت و دقت اخبار اهتمام بیشتری را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
قلعه میران- اوج شکوه یک کوه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی



 


اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی: تجمع کنندگان از ما نبودند سپاه پاسداران حاشیه‌سازی برخیعناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبی تاكید كرد: حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است.

متن اطلاعیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشیه‌سازی برخی عناصری خودسر در راهپیمایی روز قدس به این شرح است:


به حول و قوه الهی یوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظیر امت حزب‌الله در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان بار دیگر هیمنه دروغین استكبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل را فرو ریخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترین مساله جهان اسلام یعنی فلسطین كرد.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرك ضمن تبریك این حضور میلیونی و موثر به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی، حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.


از آنجا كه فرصت‌طلبان و نفاق داخلی در پی بهره‌برداری از هر حاشیه‌سازی بوده و احتمالاً در مورد این حادثه خودسرانه متوسل به تحلیل‌ها و نظرات پریشان و عاری از حقیقت شده و در پی دستیابی به اهداف پلید خود می‌شوند، لذا فرماندهان، مدیران، كاركنان و بسیجیان غیور و ولایت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ این گونه حركت‌های حاشیه‌ای عاری از تدبیر را محكوم كرده و اعلام می‌نماید كه در شرایط حاضر همه باید با آگاهی و بصیرت و برای حفظ وحدت از هرگونه ایجاد خوراك فكری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری نمایند.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامی به هوشیاری و بصیرت مضاعف، مسببان این حاشیه‌سازی را افرادی خودسر و كاملاً بی‌ارتباط با نهاد مقدس بسیج و سپاه دانسته و بر این حقیقت ماندگار پای می‌فشارد كه بهترین و برترین پاسخ و محاكمه فتنه گران، محاكمه طبیعی، مردمی به عناصر سبك سر فتنه می‌باشد كه مردم انزجار و تنفر عمومی ملت قرار گرفتند و هر گونه ایجاد حادثه خودسرانه آب به آسیاب ریختن دشمن است.


سخن آخر اینكه همه آگاهان و اهل بصیرت اوج، ‌هوشمندی و تدبیر بسیجیان دریادل را باور داشته و هیچ گاه تحت تاثیر تبلیغات بی‌اساس قسم خورده خارجی و نفاق كور داخلی قرار نخواهند گرفت.../عصرایران