اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشکان اینجا، اشکان آنجا، اشکان همه جا


اشکان دژاگه بی تردید بهترین بازیکن تیم ملی در بازی با لبنان بود. کاملا مشخص بود که یک کلاس بهتر از دیگران است و احتمالا به همین دلیل است که فقط او می تواند در لیگ برتر انگلیس و در تیم فولام بازی کند.

تماشا: اشکان دژاگه بی تردید بهترین بازیکن تیم ملی در بازی با لبنان بود. کاملا مشخص بود که یک کلاس بهتر از دیگران است و احتمالا به همین دلیل است که فقط او می تواند در لیگ برتر انگلیس و در تیم فولام بازی کند. او در بازی روز گذشته در سیستم 3-3-4 کارلوس کی روش در سمت راست خط حمله تیم ملی بازی می کرد. وظیفه اصلی او این بود که با کارهای ترکیبی که با خسرو حیدری در سمت چپ خط دفاعی لبنان انجام می دهد بتواند شرایط سانتر کردن برای او را فراهم کند. او خودش هم بارها با دریبل کردن مدافعان لبنان ایجاد موقعیت کرد.

 در صحنه گل دوم تیم ملی هم نفوذ او بالاخره جواب داد و باعث شد مدافع لبنان روی او خطای پنالتی کند اما این فقط بخشی از وظایف او بود. او مثل کاری که برای تیم فولام انجام می دهد، مدام به وسط زمین متمایل می شد تا با پاس هایی که بین او و هافبک های میانی تیم ملی رد و بدل می شود بتوانند عمق خط دفاع لبنان را باز کنند. اتفاقی که در صحنه گل اول ایران اتفاق افتاد و پاس عمقی مجتبی جباری و ضربه تکضرب رضا قوچان نژاد دروازه لبنان را باز کرد.

اشکان اینجا، اشکان آنجا، اشکان همه جا

 در این لحظه او کاملا به وسط زمین متمایل شده بود اما دژاگه زمانی که لبنان از سمت چپ حمله می کرد، کاملا به خط دفاع نزدیک می شد تا هافبک های لبنان نتوانند روی دروازه ایران سانتر کنند و خطر ایجاد کنند. او در بعضی از دقایق به سمت چپ می رفت تا سیستم دفاعی حریف را به هم بزند.

گل سوم تیم ملی هم با نقش مستقیم دژاگه و خطایی که روی او انجام شد به دست آمد و گل چهارم هم روی درخشش او به دست آمد. پاس فوق العاده دژاگه در آستانه دروازه و در شرایطی به قوچان نژاد رسید که گل کردن آن کار سختی نبود.

با مقایسه عملکرد او با مسعود شجاعی مهاجم سمت چپ تیم ملی، کاملا می توان توانایی های او را فهمید. شجاعی در تمام طول بازی تقریبا حتی یکدفعه هم از سمت چپ جایش را عوض نکرد و خیلی کم برای دفاع به عقب برگشت.

 به همین دلیل هم در حمله های لبنان، پولادی کاملا در سمت چپ خط دفاعی تیم تنها می ماند، اتفاقی که می تواند در بازی با تیم های بزرگ برای تیم ملی دردسرساز شود.


ویدیو مرتبط :
حسین مخته و اشکان و اشکان کول - برگرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشکان خطیبی در میدان اعدام!



 

 

به بهانه اکران عمومی

 

تصویربرداری سریال طنز «سهمی برای دوست» ساخته مسعود اطیابی با حضور رضا فیض نوروزی و اشکان خطیبی در میدان اعدام ادامه دارد.

مجموعه تلویزیونی «سهمی برای دوست» به کارگردانی مسعود اطیابی اواسط مهرماه امسال در لوکیشنی در شمال تهران حوالی میدان تجریش کلید خورد و تاکنون حدود ۴۰ درصد آن تصویربرداری شده است.

تصویربرداری این سریال این روزها در لوکیشنی داخلی در حوالی میدان اعدام تهران ادامه دارد و گروه تولید طی روزهای آینده با حضور در یکی از خیابان های تهران ضبط تصاویر را پی می گیرند. رضا فیض نوروزی و اشکان خطیبی از جمله بازیگران اصلی حاضر در این لوکیشن هستند.

سریال طنز «سهمی برای دوست» با عنوان قبلی «یک تکه کاغذ، یک شمش طلا» یکی از گزینه های شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز است. بهروز مفید که سال گذشته سریال «گمشده» به تهیه کنندگی او از آنتن شبکه یک سیما پخش شد،این سریال را در ۱۳ الی ۱۵ قسمت تهیه می کند.

فیلمنامه این سریال با مضمون طنز موقعیت به قلم طلا معتضدی به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده است:و قصه ما از اون روزی شروع می شه که اسماعیل و بهرام (دو برادر) در بدترین شرایط مالی که تو عمرشون تجربه کردن به سر می برن، اونا برای فرار از این وضعیت یک راه بیشتر ندارند و اونم اینه که اسماعیل باید بشه کامیار ترابیان که این خودش می شه شروع ماجراهای این دو برادر...

علی سرابی، مهتاج نجومی، مهشاد مخبری، جمشید شاهمحمدی، فرزین محدث، مسعود میرطاهری، نوید محمدزاده و عباس امیری دیگر بازیگران این سریال هستند.

سایر عواملی که در ساخت این مجموعه همکاری دارند: مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر تصویربرداری: حسین ملکی، طراح صحنه: سعید اسدی، صدابردار: وحید سلطانی، آهنگساز: میلاد موحدی، تدوین: بهزاد مصلح، دستیار یک برنامه ریز: حمیدرضا علی پور، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تدارکات: سعید مسعود مهدوی، عکس: پویان بحق.... / شبکه ایران