اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکان مسافران پرواز بندرعباس - مشهد!


مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: پرواز شماره‌ی 945 هواپیمایی ایرتور که قرار بود ساعت هشت و سی دقیقه صبح دیروز(جمعه یکم اسفندماه) با 150 مسافر انجام شود به‌علت نقص فنی انجام نشد و شرکت هواپیمایی مذکور مجبور به اسکان مسافران درهتل هرمز بندرعباس شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: پرواز شماره‌ی 945 هواپیمایی ایرتور که قرار بود ساعت هشت و سی دقیقه صبح دیروز(جمعه یکم اسفندماه) با 150 مسافر انجام شود به‌علت نقص فنی انجام نشد و شرکت هواپیمایی مذکور مجبور به اسکان مسافران درهتل هرمز بندرعباس شد.

«رضا بدیعی‌فرد» افزود: این هواپیما که قرار بود فرودگاه بندرعباس را به مقصد مشهد ترک کند اما به دلیل نقص فنی دربرق موتورهواپیما موفق به انجام پرواز در موعد مقرر نشد و تلاش برای رفع نقص نیز در روز جاری به نتیجه نرسید.

افزود: هواپیمای مذکور اگرچه درساعت 11و 30 دقیقه برای پروازاعلام آمادگی کرد لیکن به دلیل این‌که به برخی مسافران پرواز اعلام شده بود ساعت 16 پرواز انجام می‌شود، انجام پرواز به بعد از ظهر در زمان اعلام شده موکول شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان اضافه کرد: این هواپیما سرانجام درساعت 16 با تکمیل مسافران خود آماده پرواز شد، اما ظاهرا نقص فنی هم‌چنان پابرجا بود و امکان پرواز میسر نشد.

بدیعی‌فرد با بیان این‌که مسافران این پرواز از عدم اطلاع رسانی به موقع شرکت مذکور و هم‌چنین رفع نشدن مشکل پرواز گلایه‌مند بودند، افزود: سرانجام بیش از یکصد نفر از مسافران به منظور اسکان و پذیرایی به هتل هرمز بندرعباس هدایت شدند.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل کمبود هواپیما امکان جایگزین برای این پرواز مقدور نبود که این امر باعث نارضایتی و اتلاف وقت مسافران شد.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان از مردم درخواست کرد با در نظرگرفتن شرایط و مشکلات، با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار مسافران پرواز مشهد - ساری هواپیمای ماهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر از بیخ گوش مسافران گذشت: فرود اضطراری پرواز ساری بندرعباس در فرودگاه مهرآباد



 

 اسکارلت یوهانسون باهمسرش بدرفتاری می کند!

 

پرواز شماره ۴۳۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با ۴ ساعت و ۴۵ دقیقه تاخیر ساری را به مقصد بندر عباس ترک کرد ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این پرواز فوکر ۱۰۰ که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

پرواز فوق ۳۵ دقیقه پس از حرکت حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به دلیل نقص فنی اعلام شده از سوی خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و هم اکنون در فرودگاه بین المللی مهرآباد در حالت اسنتدبای قرار دارد.

بر اساس برنامه، پرواز شماره ۲۴۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه ساری عازم تهران شود که این تاخیرها و نقص فنی اعلام شده مسافران را در فرودگاههای ساری و بندرعباس سرگردان کرده است.

پرواز مستقیم ساری به بندر عباس روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یکی از مسافران این پرواز به دلیل سقوط هواپیمای مسافری تهران ارومیه در شامگاه یکشنبه مسافران این پرواز به شدت دچار وحشت شده بودند.... / خبرگزارى مهر